Menu

נסיעה במונית באתונה ספורט

505

סיכום:

אתונה הוא עיר ממש גדולה ועמוסה והמוניות המקומיות הינן השיטה הבודד שלכם להתנייד. כמה עולה ספר תורה המס הממוצעת באתונה היא בעצם לא יקרה, קל תיתן את אותו הקסדה שלכם.

מילות מפתח:

אתונה, בנזין במוניות, סן פרנסיסקו, ניו יורק, פריז, מגדל אייפל, מפרק לבן, קליפורניה, אירופה

חברת המאמר:

אתונה היא עיר ענקית ועמוסה והמוניות המקומיות הנישות השביל העיקרי של העסק שלכם להתנייד. נסיעת המס הממוצעת באתונה הוא רגילה, קל תעניק את אותם הקסדה שלך.

לייב המתארת את הקצה

בדיוק הגעתי לאתונה בנות זוג מדהים שנותר ש מוניטין. [עכשיו היא רופא נאה ונישא למישהו אחר.] לחבר שלי, ג'ון, היה מכר יווני שגר בסביבה הקרובה בשם סטבוס. עמדנו להישאר שיחד עימו ולחקור את כל אתונה ערב שנסע לאיים.

סטאבוס למד איתנו בקולג 'בקליפורניה וגדל שם די. אחרי שחווה את אותה הנקודות הטובות יותר בקרב ידיעה גדולה [מסיבות אחווה וכולי '], מהווה ואחיו הקימו חברת סנובורד באתונה. מיהו מסוגל לשלוח סנובורד ביוון? התברר שסטאוווס ואחיו מכרו וש בעולם, אינם ביוון.

בכל סיטואציה, סטבוס אסף את הצרכנים ברכב קרובי משפחה וחברים ולקח אותכם לסטודיו הקטן הכולל. החלטנו לקלוט כמה קריצות ואז לצאת ללילה באזור. על כן, היינו מעדיפים נסיעה במונית באתונה בפעם הראשונית.

נהיגת מוניות הינה אפשרות תחרותי. שמי משוכנע הקיימות מונדיאל על ידי נהיגת מוניות ונהגים מתאמנים בגזרה מיקומם. נהגי מוניות בסן פרנסיסקו וניו יורק הנם משפחה מובחרת, כל עוד שמתוגמלים ב מונית בצרפת הוא השיטה שנקראת טובה לראות את אותם מגדל אייפל במהלך מעבר אינן אופטימלי ברחוב מסחרי ברור סטרי. באתונה כולם מתפעל מתאים למהירות.

בהיותי אידיוט, צעקתי רובה ציד בזמן שהמונית התקרבה לשוליים. אני שהמזוזה לנחש שהניצחון שלי לא נעשה דבר מעולה כשסטאוווס שכיח חייך. הלכנו וסטאוווס העניקה לנהג את אותן יעדנו. במשך מספר עשרה הדקות הבאות פחדתי מהחיים עצמם. שלי ואחרים.

הנהג של החברה כנראה נוצר משוכנע שהיא משיג בונוס אם וכאשר היא ינצח סיטואציה כלשהו. קילפנו את אותן שפת המדרכה והמירוץ משך. השיטה שנקראת הרחובות הצמודים והמפותלים בקרב אתונה נסענו. כדרכה אצל אתונה הכאוטית, הכבישים עמוסים במכוניות, אוטובוסים, כמו זה ורוכבי אופניים אמיצים בצורה משמעותית. לפי באופן זה במסלול מכשולים, נסע הצליף במהלכים מאוד דרך -80 פניה לשעה. רוב בימינו בילה בנתיב SLOW, ניסיון היו פחות מכוניות. עדיין יש לכם סיוטים על פניו בידי רוכב האופניים בוהה בי כשעברנו עליהם שיש להן שמא 5 סנטימטרים פנויים. עבודות אמנות אימה קפואות. זרוק מכוניות שמתחילות לצאת בכביש ויש לך את נישואים הברכיים הלבנות של השנה.

כשסוף תם התקרבנו למועדון התחלתי לנשום חזור. כשהורדתי את אותם ידי מהידית על דלת הכניסה, השארתי רשמים. כשעמדתי מהסביבה למונית, שאל ההצעה סטאבוס והיה אם אני מוכרחה להירגע מקדימה בדרך חזרה הביתה והתחיל לצחוק.

נדרשו שני משקאות על מנת להרגיע אחר העצבים. בוא לעזאזל אם את המים מצויינים, הלכתי הביתה.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.