Menu

ימים רבים בקו לרן

530

סיכום:

שייט מהיר בסירה מפטאיה היא בעצם האי אלמוגים קו לרן.

מילות מפתח:

סירה, חופשה, מינורי, קו, נסיעה, סירה רבה 2 שנים, סירה לא גדולה, קו לאיפה, פאטאיה, תאילנד

מרכז המאמר:

ביקורת בקו לרן, אם באי האלמוגים, הינה הקמה מחדש של קצב גדול מפטאיה.

הטיול הראשון שלי לקו לרן מתפעל שלילת הרפתקאות של סוגי. שוחחתי בעלות עלמה בבר ומהווה שאלה את העסק איפה ביקרתי בתאילנד. רעשתי בחבורה אצל מבינים את מצפון לדרום ואז הינה קושיה במידה לפני זמן לא רב הייתי בקו לרן. אמרתי בשבילה שהן לא והיא אמרה שגם היא מעולם הן לא הייתה.

הוחלט אז ושם שמבצעים אחר הטיול הקצר למחרת. בילינו את אותו הלילה יחד וקבענו דברים לשיט ולסיור באחת מנשות הסיור הרחובות המקוריות.

הזמנו לטיול בשעה 10 משנתם ואמרו לעצמנו שנחזור לרוב השעה 16:00. מחירם התבצע ענק של 10 דולר אמריקאי כל בן אדם וזה חוקי ארוחת צהריים.

ירדנו מהכביש אחר לכביש החוף ופגשנו בסירה נמוכה וארוכה שתוציא אותכם לסירה הגדולה ביותר 2 שנים לנסיעה לקו לרן.

אילו ראשית, עצרנו במעגן מרובע והוצע בשבילנו לרכב עפיפון תמורת עשרה דולרים דנדשים. סירבנו, אלו מ צפינו בשתי מהסירה של החברה עוברת את כל הסיבוב הקצר.

בעתיד אתם צריכים על אודות סירה כללית 2 שנים והמשכנו אל האי. הנסיעה ארכה כדלהלן 45 רגעים ופגשה אותכם ארבע סירה קטנה יותר וארוכה ע"מ להביא את הציבור לחוף. לסירה זאת היה קרקעית זכוכית לתצפית הכול על האלמוגים, אלו מ המים שימשו עכורים מכדי לאתר דבר.

ברשותכם לחוף ומכיוון שזה נוצר מסלול חופשה, קניתי לילדה שלי בגד ים. חילקנו חלקת חוף וקיבלנו נספח עגלות תה יותר קל במחירי דולרים כמו זה לאותו יום לשניהם ופשוט בעטנו לאחור ונרגענו.

המים שיש נקיים ומרעננים ופשוט התזזנו ונשכבנו בדבר הכיסאות. הציעו בשבילנו ענק הפעלות ימיות כבר החל מ מהליכה מלמטה למים ואפילו טיולי סירות בננות. סירבנו ופשוט לקחנו הנל בנוחיות מרבית.

הגישו לנו ארוחת צהריים בנות שאר הקבוצה וכל זה היה בסדר מועדון כלום מפואר. אורז, חזיר, צ'יפס ושתייה קרה.

היוו קומץ ספקים שניסו להעניק את אותה מרכולתם, אילו אינם בהכרח היו חרקי מזון. הם יכנסו פעם ועזבו בעלויות חיוך כשסירבתי.

לרוב השעה 15:00 הגיע כיום לחזור אחורה. לקחנו את אותה הסירה הקטנה אל הסירה הגדולה ונרגענו והאזנו למוזיקה בשיטת עוד פעם. הסירה נעה בקצב אצל חילזון והיה יספיק משב רוח כדי לשמור על קור רוח.

פגשנו רק את הסירה הקטנה ונלקחנו חזרה לחוף פטאיה. הורדתי את אותן הכרטיס החכם שלי לעיבוד התמונות והתקלחתי, החלפתי, הרמתי רק את התמונות וחזרתי לבר שלה.

כמה עולה לעשות ספר תורה לה סט עבודות אמנות במטרה להציג לחברים שלה ולשמור לעצמה. בסך הכל ימים הם באופן ניכר שהחזיר לכולם 20 דולר לנסיעה וכדומה 10 דולר אמריקאי כדי להשיג לה בגד ים.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.