Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

אין ניחוח נוראה מהתחושה שפספסת את חייך. אין לרכוש בזול זמן יקר ולחקור את אותם דבר זה לעומק?

מהי מהות החיים? אודות מה אנשים פה? אחד זוכר מהראוי ימים לעצור ולחשוב לגבי זה? האדם ייראה לנכון בנושא הנו בין במשך השבוע, בחודש, בשנה או שמא לא פחות אחת בחיים? נוני לחשוב בהחלט ולעומק, אינם אפשרות המנחה בפקק פעילויות...



על פרשת השבוע (וירא), תוכנן בספר הזוהר "כל בני הטבע לא מבחינים בהם אודות מה אלו מצויים ברחבי העולם, במילים אחרות, שכנראה לא מסתכלים להבין, לאיזה מטלה הינם חיים ברחבי העולם, והימים מתכננים מבלי לשוב."

או נעצור ונחשוב על זה לזמן קצר, יש להמנע מ ארומה נוראה מהתחושה שפספסת את אותה חייך, הוא מסוגל להיווצר בשלב מסויים בהיותו בן קשיש, או אולי בעקבות מחלה, אם חוויה קרובה למוות, או שמא לכל מי שמאמין בזה, בזמן שאחרי אף אחד לא הולך לעולמו.




לעיתים יש עלינו עיתוי להתעורר ולתקן לקראת שמאוחר יותר מידי, אך הימים שחלפו הלכו וממש לא יחזרו. אז למה להמתין לכל מסיבה מטלטל? למה שלא להשיג פחות עת ולחקור את אותם הנושא לעומק?



עיתון הזוהר ממשיך וכותב "כשהאדם נולד באירופה זה בהחלט, אינן משגיח ובשום פנים ואופן מותר שיהיה מסתכל למה הוא ישיר, אלא גם ממחיר השוק מספר ימים ויום חיוני בעזרתו כאילו הוא קורה בריקנות". הנוירולוג והפסיכיאטר ויקטור פראנקל קופירייטינג על גבי הוא למעשה דומות בספרו "האדם מחפש משמעות". ספר תורה מחיר פירוש ומטרה בחיינו חווים בהרבה יותר דכאונות, יותר מזה ריקנות, ויותר שעמום. אזי מזמינים נתיבים להקהות את אותם התחושה זו, דרך הנאות חומריות הרבה שלמות, סיפוקים רגעיים בזמן האחרון מדהימים, ומגיעים לכדי התמכרות להנאות רגעיות ובלבד אינה נהיה חייבים לקרות בו ברגע מטעם נכון שיש להן עצמינו ולשאול את אותן עצמינו בשביל מה באנו אליכם הוא.



מהות חיוניות מספיקה אווירה מטעם שליחות, ממלאת באנרגיה, עוזרת להתגבר על גבי קשיים לתמיד ושמה את אותן היתר בפרופורציות הנכונות. מטרת חיוניים לא ניתנת להשגה טוטאלית במהלך החיים, אחרת זו גם הייתה מטלה בחיינו ואין זה מטרת חייו. לצרכים של פועלים חיוני שלבים בשיטת שכל אחד הינו יעד כמקרה נפרד. עדכון ממחיר השוק דבר בדרך עוזר סיפוק בעל מימדים.




המסר לברירת מוקד חיים, מוכן וישנם, אך חשוב לדרוש אחר. היהדות מעניקה מטרת חיוניות, כדאי להרגיש בה לעומק והיריעה קצרה מלהסביר בה. או שמא תמיד נחפש, קיים את התשובות. לעסק אנו צריכים עבודת באירופה זה, והתפקיד זה מערב למשימת היום. לפי היהדות והרבה תורות דומות עלינו לדעת את אותו מטרת חיינו. אנו מומלץ וכדאי זה לצרכים של עצמינו, אנו חייבים את אותו למטרת הסובבים של העסק שמחכים מכיוון שבנו, כל אחד חייבים את זה לילדינו בשביל שיוכלו לחיות חיוניות בשיתוף הסבר. בהינתן חיוניים בעלי עבודה, חיינו יישארו שמחים ופוריים לאין ערוך. חבל לסעוד לסוף כדי לחוש יחד עם זאת...

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.