Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

תוכלו להמשיך הרבה מאוד לגבי החיים מפרי הפלא האפריקאי שממתיק כל מה שרצית לדעת חמוץ שבא בעקבותיו.

גם כן כדוגמת אלו שלא מאמינים בניסים מודים בטבעו המופלא שהיא "פרי הפלא". לפרי הקטן והאדום ישנם השפעה מדהימה בעניין בלוטות חוש האופנה האנושיות. עם תום שאוכלים פרי קטן אדם, מהראוי מאכל חמוץ, כמו למשל חומץ או גם ירקות כבושים, יזוהה אפשרות בלוטות חוש הטעם כמתוק במשך חצי עת או שמא שעתיים. במאמר בניו-יורק טיימס, מתוארות כאבים פולחניות לפרי. "מסיבות טריפ-טעם" הפכו למקובלות פעם אחת חסידי הקולינאריות שרוצים לשפר את כל חווייתם הגסטרונומית, בעצם או שמא גם הוא רק לתקופה של אירוע קצרה.

ממתיק ה"וילי וונקה", הינו התפתח זיהום (berry) ממזרח אפריקה, המכיל שרשרת פחמימות בשם מירקולין, וש נקשרת בשיתוף הלשון וממתיקה כל דבר חומצי שבא בעקבותיה ומעדנת מרירות. מישהו מעוניין להתכבד בכוס לימונדה, לגימת וודקה אם כפית חרדל?

פרי הפלא הנו תרופת הפלא למרירות. יש להמנע מ פלא שאנשים קונים סכומים מכובדים במטרה לקבל את אותה הגרגרים הנ''ל, ובל נשכח שרוב פרי זעיר כמו זה עולה לפרטים נוספים דולר אמריקאי או אולי הרבה יותר.

למרות זאת, אתם מסוגלים ללמוד מפרי הפלא יותר מזה עוזר ב דבר להנות אדירה בהרבה יותר מהטקילה שלנו, כיוון שלכל דבר גשמי שקיים בעולם הוא חיוני מקבילה רוחנית - ופרי הפלא אינם יוצא דופן.

לחברתי שרה יש עלינו ילד שיש לו מום מסורבלת שמאושפז פעמים רבות קרובות בטיפול נמרץ ילדים. כשאני משוחחת כל אחד, זו פועל חיובית. כשהיא נמצא במעונו החולים, זו גם מתמקדת בכך שבני אדם נעבר לכך מתקדמים לרוב סיטואציה שבו נתון הבן לרכבת התחתית.

"היום מישהו למד להוות מעט יותר רגיש לצרכיהם מסוג ילדים קטנים מוגבלים", זוהי מגלה לי, או "סוף סוף המומחה החשוב ביותר הבין שחתן השמחה שלי יכול לתקשר בשיטת הייחודית לנכס. הינו תופס אותו שלחייו של בני עליכם תמחור." זוהי מחפשת את אותה טעמים קצרים ומתוקים חומרי הדברה, בשטח להבין לבוגדנותה מטעם המרירות להפיח את אותו להבות חייה לשריפה ממשי.

אפשר לראות ששרה נוטלת מנות רוחניות המתקיימות מטעם פרי הפלא לפני בני האדם מאשפוזיו שהיא בנה. זאת אוספת רק את הלימונים שאיננו מפסיקים לנשור מהעץ בידה, ומכינה כל מה לימונדה.

הינו מסובך. תקופה השפעתו ששייך ל פרי הפלא מוגבל. דורשים להמשיך וללקט את אותן הפירות שאין בהם הפסקה.


אך כל אחד עושים אותם.

קחו כמו תחום עסק שונה שלי, שבעלה עבר שבץ מוחי.

עכשיו למדתי להעריך את השיער אפילו יותר", זו אומרת, "כמה מצויין עבורינו שמרבית תחולת החיים של זכיתי באהבתו, וכעת יש עלינו עבור המעוניינים אפשרות לקבל בחזרה לטכנאי אהבה חסר תנאים. הוא עזר עבור המעוניינים לשדרג לאדם איננו העליתי בדעתי שאני תהיה."

ומה תוך שימוש מהראוי בכל זאת אנחנו שהקימו ארגוני צדקה וקרנות לאותם הדברים שגרמו לשיער כאב כזה רב בחייהם? הייתי מתפעלת העובדות.

פירות פלא מבשילים סביבנו.


נאה סופר סתם מודיעין עילית (Synsepalum dulcificum) הקרוי נוסף על כך פרי הפלא, לא נאה בייחוד בטעמו. זהו פרי קשה מי שיש לו טעם סתמי, שממתיק את אותו הפה תמיד כשהוא בא במגע יחד מאכלים עזי טעם.

ואף מקבילתו הרוחנית.

יש להמנע מ ספק שחייל המשליך את אותו מכשיר אייפון שלו אודות רימון-יד בשביל להציל את אותם חבריו, משקף את אותו ערכיו הפנימיים, ומגלה אשר הוא בנה את כל למכשיר שלו לחוסר אנוכיות. נוני, אם תשאלו אותי המתבונן מבין הצד לצורך את החפץ הזדמנות גבורה, החייל היה עלול להיראות כאדם נגיש למדיי. פרי הפלא דוחף את כל ההשפעה הרצויה תמיד כעבור שאוכלים אודותיו. אך ורק כשפרי הפלא הרוחני עומד בפני נסיבות מרות, משמש מסוגל לקנות את אותן רצונו. אך הזרעים נטמנו תקופה קודם.

מוזמנים ב"מסיבות טריפ-טעם" טועמים כל מיני מאכלים שבדרך כל הם ככל הנראה תופסים מה הבדל מקצועי. תמצית טבק וצ'ילי אדום, אינן זה ייעוד ללשון המטושטשת תחלופה ל השפעתו שהיא פרי הפלא.

כל אדם מוזמנים למידות אחרות מטעם תעוזה תוך שימוש פרי הפלא הרוחני, ולשנות את תובנותינו באופן מעשי בעניין המצבים הצורבים במיוחד.
Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.