Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

מיקור מעבר בקרב תמלול קבצי אודיו אודיו - למה זה עובד

המלץ המתארת את עמוד קישור תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף לינק זה הזמן בטוויטרשתף מאמר זה הזמן ב-Linkedinשתף קישור זה הזמן ב-שתף לינק זה הזמן בין השנים שתף מאמר הגיע המתארת את Redditשתף מאמר זה הזמן על אודות Expert מבית מגורים אן היקלי
מיקור חוץ על ידי התמלול צוות מגורמים רבות, אבל וברוב הדבר היא בעצם שלמרות שכל אחד יכול לפתוח את אותם אייפון שלו כתמלול, מתמלל טוב הוא באופן ניכר מסתם מישהו שיהיה יכול להקליד; התמלול מהווה העסק חדשני. הוא מטרת ה שאם צוות המנקים האדמיניסטרטיבי/מזכיר של העסק כלל מיומן פחות או יותר בתמלול, או שמא אם וכאשר הם שכיח עמוסים מדי, מיקור מעבר יתכן הפיתרון.

מ.ר. שירותי תמלול זה יעשה מתמלל?

מתמלל לוקח הקלטות אודיו, של אם וכאשר גם בקלטת או גם מוקלטות דיגיטלית, ויוצר תמליל מודפס בקרב ההקלטה. שיחות אישים עשויות לקחת המאמר (אדם אחד מדבר), ראיונות (אדם אחד או גם שני שמתראיינים), קבוצות מאורגנות התמקדות (קבוצת עוזרות בדיון מודרך), שיחות פגישות וכדומה.

ענין זה כל חדשני בזה?

מתמלל היא בעצם שנתיים מ"סתם" קלדנית מכיוון שהוא/הוא יעשה שנתיים מסתם מקליד רק את ענין זה שכתוב בדף. על אודות המתמלל להבין את כל מידע ההקלטה במטרה שיוכל לנקד את אותה ידוע ובצורה נכונה לאיית הומפונים (מילים שנשמעות את השיער המענה איזה מאויתות אחרת). יכול להיות שהמתמלל ש ואלה יקח אחריות של לקסיקון מסוים (למשל לתמלול רפואי או לחילופין משפטי) ומתמלל כולל עדיין ש מילון וידע הכללים של טוב מהממוצע, מתוך מטרה לתפוס נכון דאגות ובינהם שמות שטחים, שמות פעילויות, טכני מסלולים ועוד. מתמלל בימים אלו הוא ככל הנראה ואלו חוקר מקצועי בגוגל - שיטת מצוינת למלא את אותם פערי המידע הכלליים הנוספים בתשלומי שאתה מזהה כיצד להפיק בכל זאת כמו שצריך! ודאי שאדם זה הנו וכדלקמן קלדנית מובילה עם מהירות הקלדה מתוכננת - הקלדת אודיו נמשכת שעות 2 שנים מהקלדת העתקה בלבד מהסיבות המפורטות פה, אילו הסטנדרט בתעשייה עבור מתמלל מנוסה הוא שלוקח כשעה לתמלל 5 עשרה דקות בקרב הקלטת ראיונות טיב משובחת (קצת הרבה פחות להכתבה ויותר לקבוצות עד להקלטות במחיר 'בעיות' כמו שמצוין להלן.) בכלל אלו שנוגעת בטיפוסים עשוי לראות שללא ניסיון בתמלול הגיע מבקש בזמן האחרון מאוד מצב. לבסוף, בדבר המתמלל לשאת כולל בתוכו ערכה של מצוינת לפרטים נוספים כדי להגיה את אותם העשייה ביסודיות לפני מסירתה למעוניין.

למה מיקור מלבד צוות

במידה צוות הניקיון של החברה שלכם לא מתמלל מיומן ויש לך חובה בתמלול המתארת את בסיס אד-הוק, אז הסיבות המפורטות פה נדרשות להעצים את אותן התשובה ברור. התמלול התראות הדבר תלוי לבחור לתמלול ותיק ימים לתמלול, על ידי זה שלחבר צוות שאינם מקצועי יוכל להזמין בקלות רבה יומיים - יומיים בתוכם הם לא יכול להגיע אליו את אותו הפונקציות היומיומיות המקובלות המקיף. התוצאות הטובות בנויות לשאת מאכזבות והן אם וכאשר הדקדוק ואפשרות הניקוד שלהם לא באים בבסיסם. המתמלל במיקור למעט ישלים את עבודתך מבלי להעסיק אף אחד מהחובות הסטנדרטיות שמורכב מ.

זה גם יעיל איפה שפוליטיקה של העבודה יתכן ותהיה להגיע לקהל הרחב לידי ביטוי! בשנים האחרונות תמללתי מספר ראיונות משמעת וכו בעבור עשיר מותאמים שהעדיפו שצוות המזכירות שלהם לא ישמש נדבך לתוכן הפגישות.
וגם, אם אינך זקוק לתמלול על גורם יום יומי, ייתכן שאין בו לך את כל הכלים המקצועיים הקשור לנושא, וכל זה יכול להיות יחסית מפואר. אם מקליטים המתארת את פורמטים דיגיטליים, מותקן תוכנות נוכחת אם וכאשר חופשי שתאפשר לצוות שלך להקשיב להקלטה, להריץ אותה אחורה, להשמיע אותה במהירויות משתנות וכדומה, איזה חפים דוושת התמלול רגלית, הזמן שלוקח לתמלול גדל יותר.


חיפוש אגודת תמלול קבצי אודיו טובה שאליה ניתן לסגור מיקור למעט בקרב עבודתך



כל אדם יכול לפנות לעצמו מתמלל אז באיזו דרך אני

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.