Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

יכולות על ידי אגודת תמלול קבצי אודיו משובחת

המלץ בדבר לינק עמוד הערות הדפס מאמרשתף לינק זה בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף מאמר הגיע ב- שתף לינק זה הזמן על Redditשתף עמוד זה הזמן ב-Expert המחבר רון ג'ייקובסן
סרטים קודמים על ידי שיטות תמלול שימשו בשימוש ברבים ממגזרי המשק ותחומים חינוכיים נספחים. הדרך ההגיונית 2 שנים של יישום התמלול מהווה הדרך הבטוחה האקדמית, שהיא זכוכית מהשיטות המשמשות בעיקר בתעשיית תמלול קבצי אודיו. תמלול והקלדה מהבית ראתה רק את כניסתן על ידי בתי עסק רבות המנסות יד בפרקטיקה על ידי ביצוע הצעת באספקת תמלול. התקלה החשובה היא שחברות כמו אלו בדרך כלל נכשלות בפרקטיקה ורוב היום לא מצליחות לנקות דיו לשווקים. לסיום החברות בענף נכשלות בכל משרד. הגיע בעיקר בגלל שהחברות הן לא מתחשבות בתכונות הייחודיות שצריך להיות לאיש.

יחד עם זאת, ניתן לראות מפעלים אחרות המציעות את אותו חדש נמצא עריכת תמלול. התכונות הייחודיות שצריכה לשאת בית עסק תמלול קבצי אודיו נעמה צריכה להיות מלווה לתלות

העלאה קלה אצל קבצים

הליך העלאת סגנונות מתחלפות בידי סרטים ובינהם קבצי אודיו יהיה זריז ויעיל. זה תשמור על למעוניין להקטין סיטואציה כמו גם לתת שתהליך תמלול ישמש מיועד ובעל אפקט מצוינות לאחר השירותים. אינן יהיה נחיצות ב-FTP במהלך תהליך העלאת הקבצים.

תפנית גמישה



חברת תמלול קבצי אודיו מעולה אמור לאפשר לבן אדם או למעוניין שמעלים רק את הקבצים לקבל בחירות מתאימות תוך כדי הזמן התהליך. זקוקות לקחת קורסי שניתן לגשת אליהן על מנת לבדוק שהעלאת הקבצים הוא לאורך מבנה הקבצים הדחופים ביותר ועד ל הפחות דחופים. אפשר להשלים הינה באמצעות קיומו של תפנית גמישה כתכונה.

פַּשְׁטוּת

החברות בענף המספקות מתן תמלול נדרשות לשכור פשוטות וקלות להבנה. הסיבה לתופעה הינה שאנשים רבים אינם מודעים לימודי תמלול . זה בתורו מורה לתאגידים אינן להעניק פעילויות לקוחות פוטנציאלים. כתוצאה מזה, למשרד תמלול יוכל להיות טיפים בעלות קלות שהלקוחות יש להם זכאות לערוך מעקב אחריהם ולעשות רק את הפינוי.

סכום

ניתן למצוא פירמות שגובות כסף גדול מאויב עשייה תמלול קבצי אודיו. מאפיין מגביל זה ישבית את אותן החברה. אודותיהם לאמץ חבילה מנעימה שנתיים לכיס שהלקוחות יש להם זכאות להרשות לעצמם בנוחיות מרבית. זה בתורו יגדיל אחר חמש הקורא שהחברה מקבלת גישה. עלותם שנגבה המתארת את שירותיה קובע לרוב את אותו כמות הלקוחות שפירמה תקבל.

פועלי חברת התמלול בעלת רמה צריכה להעסיק בתכונות אלו. על מנת שפירמה תיהיה הטובה ביותר, אודותיה לאמץ את אותה התכונות האמורות לעיל וליישם אותן.


רון ג'ייקובסן, מחבב לחברות וטכנולוגיה, חולק את מחשבותיו על אודות המגמות בענף מתן תמלול קבצי אודיו. TranscriptionWing מהווה זכוכית מחברות התמלול הכדאיות עד מאוד בתעשייה המספקת עשייה התמלול בזול איזה מה בעלי רמה.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.