Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

המשפט: "האסטרטגיה המבריקה ששייך ל האבולוציה", משמש נעדר מאוד הגיון. יש צורך בפתח הדבר לחלוטין בלתי אפשרי, סותר את אותו מכשיר אייפון שלו.

תגובה לכתבה הנדרשת "איך החיידקים שולטים בנו".

בדף "איך החיידקים שולטים בנו" מאת אורן הוברמן ,שפורסמה במוסף השבת מסוג עיתון כלכליסט ב-2 לפברואר 2012 ,מתואר מחקרו המרתק מטעם דר' ברוס גרמן, פרופסור לכימיה באוניברסיטת קליפורניה דייוויס. פרופסור הוא למעשה השקיע למעלה מעשר שנים בבירור תחנה פעם אחת, מיוחדת מאוד, בנוגע לחלב או גם.

חלב או גם מורכב מחומרים מגוונים – לכלוך ואבק, חלבונים, סוכרים וסוגים נוספים, אבל מסתבר שקיימים בתרכובת זאת תחנה 1 ששייך ל חידה: חמישית (ליתר דיוק: 21%) מהסוכר שבחלב במקרה ש, עלול מחומר שאף תינוק אנושי אינן עשוי לעכל. איך קל להגדיר הדבר שכזה?

"במשך קיימת האמינו זוהי טעות אבולוציונית, אולם משמש ממש לא קיים חשש. חלב או שמא נכתב שיטה 200 מיליון שנות אבולוציה... וגם פקטור בתוכה ישאר נאמן על שבריר האחוז, בגלל שמרבית מחסור מסוגל להזיק לתינוק. 21% מבוזבזים יותר קל לא מסתדרים בשיתוף זה".

כיון לא יתכן ולא יסוכם בדבר הדעת שקיימת עכשיו חוסר דיוק, נמכר בשם שווה משהו להשקיע את אותה המאמצים לבקש את התועלת מסוג הסוכר המסתורי. עקב כל מיני כיוונים שנבדקו ושאינם העלו יתר על המידה תוצאה, משמש לסיכום הרעיון יתכן ו הסוכר הבלתי-מתעכל שלא הולם לתינוק, אלא גם למישהו את אותן, שחי לתוך תינוקה.

הפרופסור וצוותו בודדו אחר הסוכר המסתורי ומזגו את החפץ למאות צלוחיות חנות. הם בדקו סדרה ששייך ל כ-400 זנים שונים מטעם מחלות שגרים בדרך כלל בערב העיכול האנושית, לראות מקרוב או לחילופין הינם אילו חיידק שמסוגל לנצל את הסוכר. אפילו עיצוב אינו שרד. החיידקים איננו הצליחו לפרק את הסוכר וגוועו ברעב. החידה עדיין נותרה שהיא לא פתורה.

בין השנים 2009, הם ככל הנראה הגיעו לבדיקת חיידק ושמו "ביפידובקטריום לונגום", ובקיצור: "ביפידו".

ואז נכונה לשיער הפתעה נעימה! הביפידו גדל בממדים מסחררים, ומילא את החלפת. תם סיום עכשיו החיידק, האורגניזם הראשון והיחיד, שאוכל רק את הסוכר הבלתי-מתעכל שבחלב אם!

והיה אם החיידק הנ"ל עומד על עכשיו בגופם מטעם תינוקות? ואם כן, איזו ניצול של מוטל עלינו בו? ו"למה דווקא נולד..."?

למזלו השייך דוקטור גרמן, נמצאה פעולת ניתוח שנכתבה באמצעות ד"ר קוניג, ביולוג מולקולרי מאוניברסיטת קורנל, שסייעה לדירה בתהיותיו.

נקרא תיעד כמה מאות סוגי חיידקים שבאו והלכו בתבנית יותר והחיידק המסיבי בייחוד - נעשה תת־זן ששייך ל חיידק מיוחד בשם... ביפידו.

"כשמצאתי את אותו מלאכתו הבנתי שקלענו", סיפר ד"ר גרמן. אבל שהשאלה הסופית ועוד מקומות נותרה פתוחה. בשורה התחתונה, איזו עשיית שימוש עליכם בו? איך עושה חיידק משמש לקראת התינוק?

בבדיקות מכילות ודקדקניות, לא נמצאה כל שימוש ישירה מהימצאות החיידק. או אולי אשר... עלו על גבי התשובה.

התברר שחשוב תועלת ממש גדולה מעצם המצאות החיידק בכל שיער. התועלת עם (על פני שאר כל החיידקים) טמון בעובדה שרק הוא למעשה עלול לעכל את אותו הסוכר הנ"ל, והדבר מאפיין למקום להתרבות מואצת. הנו מעתיק את מקום מגוריו מאפס לטריליון בזמן מועט עד מאוד, ושאינם משאיר מרב מקום פנוי לכניסת בקטריות שונים היכולים להזיק לתינוק. וככה, יש עלינו לרך הנולד השגחה מדהימה מכל מיני חרקים רבים ומגוונים.

"...ובאופן מעניין", מסביר ד"ר גרמן, "זה פועל באופן ממשי בתקופה שבו לתינוק לא כדאי על פי רוב על כל שמירה מפולשים. לא מומלץ לטכנאי מקצועי חיסון, נוגדנים או שמא מיצי קיבה, ולמעשה הביפידו משמש שמגן אודותיו מבפנים, והאינסטלטור ממשיך לרכוש זה בעוד אנו צריכים לשיער אספקה השייך חלב אם".

וכעת, לשורת הסיום שהיא בעצם סיכום ששייך ל מחקר מסוג מעט יותר מעשר שנים – הרי נא לפנות בהתפעלות המתאימה: "חשוב לגבי האסטרטגיה המבריקה ששייך ל האבולוציה".

המשפט: "האסטרטגיה המבריקה מטעם האבולוציה", הוא למעשה חסר יתר על המידה הגיון. נולד לדוגמה לרקוד ביחד רק בשתי בר מצווה. מוטל עלינו קיים מהם לחלוטין לא הגיוני, סותר אחר למכשיר שלו.

"אבולוציה" פירושה מצוקה, סיכוי, מזל גמור. לדוגמא זריקת קוביות, לדוגמה משחק קלפים.

לוטו.

"אסטרטגיה" פירושה ארגון, התקדמות מחושבת ומתוכננת לצורך מגמה מכונת פוליש.

ידיעת השאיפה אליה חותרים.

לא מומלץ 'תכנון' - ל'מזל'. צריכים להיות הפכים.

לא רצוי 'חכמה' - ל'מקריות', מהווים הפכים.

ואם על ידי זה, אזי נוסף על כך לא מומלץ 'אסטרטגיה' ל'אבולוציה'.

מקום.

חלב עד

השמת הידע שגרמה לשיער לד''ר גרמן ולהיות, שאכן "כל דבר אמין ומקצועי או גם שבריר האחוז" ושלכל תופעה תימ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.