Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

האיש שהציל את אותן המוזיקה הקלטית

המלץ אודות מאמר לינק תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף מאמר הגיע ב-שתף מאמר הגיע הכול על שתף קישור הגיע הכול על Redditשתף לינק זה הזמן בדבר Expert מחבר ג'ואי רוביצ'או
מדברים את אותה השם "פרנסיס אוניל"? גל ההתעניינות החדש במוזיקה קלטית צריך לאותו אחד חוב גבוה יותר - היא בעצם אלו שאסף ופרסם רק את המוזיקה בעבור מאות רבות של מוסיקה קלטיות, והפך את החסימות לזמינות למוזיקאים במקום הזה.

אוניל משמש ב-1848 באירלנד. כשהיה בן 16 היגר לארצות הברית. בעת השנים היא נוצר חוואי, מרשה, שוטר בשיקגו, והוליד עשרה צאצאיהם. היא ואלו ניגן בחליל!




אוניל (המכונה והן "צ'יף אוניל") אהב מנגינות קלטית. באותה זמן מסויים, המוזיקה הועברה במנגינה בכול מלפנים ממוזיקאי שכזה אחרי. לא הרבה נשמר באמצעות תמלול קבצי אודיו בכתב.



אוניל אינם קרא מנגינה - הינה ניגן במהלך אוזן - אמנם הוא השתכנע במחירי בידי שמירת מוזיקה קלטיות לשגשוג באמצעות תמלולן לתווים מוזיקליים לדורות הבאים. אצלו בקרב שוטר פועל במשטרת שיקגו שאכן קרא מנגינות, היא הצליח להפיק הינה. הוא נעשה מנגן את המנגינות שלמד ממוסיקאים אחרים; הסמל מתבצע מתמלל אותם לתווים מוזיקליים.


ועד שאוניל מת ב-1936, היא אסף ותמלל כמעט 3,500 מוזיקה - רבות מהן מתוארכות למאות ומאות שנים!

חברת תמלול היא בעצם פרסם 8 ספרי עיון - חוקי את הקלאסי עתה "המוזיקה על ידי אירלנד". עיתון זה זה זמין בנוחיות מרבית כמעט בכל חנויות הספרים שכתב. טקסט זה הזמן בלבד מנפיק סימון בשביל 1,850 מנגינות!

נואל רייס מכיל הערה הנה שממחישה את אותן תרומתו אצל אוניל: "הוא נזכר שקרא המתארת את כמה נערים שהיו יושבים לרגליו בידי מוזיקאי מבוגר, וחושבים שהם כבר עוברים תהליך רק את המוזיקה דוגמת שידעו זמן לפניהם. "והזקן הוא," הנו הודיע, "ניגן רק את המנגינות האיריות המקסימות האלו ממש מ כתבו של אוניל."





Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.