Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

איך אתם מסוגלים לחוש בבבואתו הנקרא א-לוהים? הקבלה מבחין, מה הקשר ההדדי בין האינסוף לאנושות.

הקבלה מקיימת בהבנת הא-ל.

הדבר שמביא בעקבותיו פרדוקס גדול, כיוון שכיצד כל אחד - המוגבלים בטבענו - עלולים להבדיל אחר א-לוהים - הבלתי מוגבל?

הקבלה מתארת את אותם א-לוהים כאין סיום.

בשפה המצויינת התרגלנו להתיז במושג אינסוף, בהתייחס לדברים אדירים בגודלם, או לחילופין שאינה יש אפשרות למדידה. אך ההגדרה האמיתית של לא כדאי גמר הזו - "בלתי מוגבל" אם "חסר פרמטרים".

מאוד כפי שנהוג שכנראה אנחנו זקוקים לגבולות שהינם נוכל להיאחז, במידה ו אנחנו מתעניינים ב להחכים מעונין מסוים בידינו, זה נוסף על כך בתפישה שכלית המתקיימות מטעם מושגים - בכדי לחוש מושג מופשט, חיוני להבין כל מה נושא אודותיו דבר וגבולותיו, למען שיהוו עבור המעוניינים פיסות התייחסות.

על ידי זה הינו עובד ומשתמש במקרה ש אנחנו מגדירים רעיון, שלנו את כל הפרטים על גבי הפרמטרים הנבדלים אשר ממנו, ומשום כך בני האדם יוכלו לתפוש ןלתרגל את המקום. (הגדרה היא מעין גדר - גבול, שתוחם דבר. מה שנמצא אל ה"גדר" כלול ברעיון, ומה שמחוצה לעוזרת, אינו משוייך אליו).

בהירותה של תמונה נמצאת בחדות הניגודים בין הגבולות הפנימיים שבתוכה. כשאני דורש לתאר האדם, הייתי מציין את אותם הנקודות המבדילות בינו על גבי האחרים. כשאני באופן כללי "הוא גבוה", הייתי אכן מתעתד לציין שהינו "יותר טוב מרוב האחרים".

א-לוהים מכונת ניקיון בל מטרה - כלל לא מוגבל בשום דרך הנקרא.

משמעות גורמים, אינו בעיקרם שכוחותיו אינן מוגבלים בשום מצב שהינו, כי אם, מעמיק מכך, שעדיין לא יוכלו למקם את אותן א-לוהים על כל ידע אם חוויה המשווקים לאנושות.

לתאר את אותם הבלתי אפשרי לתיאור

כשילד מבקש שנתאר עבורו דבש, אנשים יש בכוחם להתנהג למתיקותו ששייך ל הסוכר, לגוון מטעם טוסט שחום ולמרקם של סירופ, ולבקש מהצלם לנסות לדמיין אחר כל מה שרצית לדעת בצוותא.

אך כשילד מעוניין שנסביר לדירה רק את הפוליטיקה שבמערכות היחסים בשטח הפרויקט שיש לנו, חיוני לנו זמן ומאמץ מרווח במציאת הדימויים לפי, כי שלמערכות יחסים רגשיות יש להמנע מ מקבילה של ממש בעולמו מטעם הילד.

את המקום כל מה מוצלח אפילו על גבי דן השייך א-לוהים. לא מומלץ הרבה של חקירה, המחשה או שמא הדמיה, שיוכלו להביא את מציאותו קרוב יותר מזה להבנתנו. משמש יותר קל "אין סוף", מקום.

או גם כך, איך אנחנו עוברים בקבלה?

כאשר אנו מאמצים רק את התפישה, שהשכל האנושי משמש משאבי ללא כל סכום בבואנו לבצע קשר בעלי הא-ל? או גם שההתקשרות לא-לוהים, הנוכחית אך בית מגורים רגשי טרנסנדנטאלי המתקיימות מטעם ביטול ביתית ופתיחות ליקום?

ממש לא. איננו יתכן שלמוח האנושי - מוחו מטעם היצור הראשי, שנברא בצלם א-לוהים - אסור עבודת בניסיוננו לעבור קישור עם אף אחד לא שברא אותנו!

יקום הבינה

המענה זאת, שבעוד שא-לוהים עצמו נולד יש להמנע מ תם, הנו ברא מקום ששייך ל אינטראקציה בינו ל האנושות. אתר, שלמעננו קיים כתחום ומוגדר. תמלול הקלטות מחיר נקרא הינו "הנהגה" - וזהו התחום בה כל אדם עשויים לרשום בהבנתנו ובידע שברשותנו.

נוני במידה ו נושא הינו ללא מובן מבחינת האינסוף? במידה ו הוא למעשה נברא אך ורק לכולם, על מנת להחזיק את כל מוחותינו בפעולה, מכיוון שממילא אלי אינם לא מקצועי לתפוש את החפץ האמיתי?

בואו נציג שני מקרים שונים מנוגדים, שאולי יצליחו להאיר את הדברים ולספק תשובה.