Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

תמלול קבצי אודיו תקליטורים - לשם מה לתמלל תקליטורים ולקבל עוד עבודות התמלול

המלץ בדבר עמוד מאמר תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה הזמן בטוויטר1שתף קישור זה ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף לינק הגיע ב- שתף מאמר הגיע הכול על שתף לינק הגיע ב-Expert מחבר Leva Duell

באפשרותכם לאחסן שיחה בפורמטים ייחודיים כגון קבצים דיגיטליים, תקליטורי שמע, DVD, קלטות ומיני דיסקים. מתמלל יכול שיהיה יכול לתמלל שתי שיותר מהפורמטים הנוספים.

תקליטורים ו-DVD הנם דרכים אחסון פופולאריים, איזה לא מעשיים לעיון קצר על ידי תוספים. תמלול פותר בעיה הנה על ידי עשיית תיעוד אלקטרוניקה בקרב התוכן אצל תקליטורים ו-DVD. התמלול מקל על אודות גישה, אחסון, ריכוז ומעקב אחר פרמטרים.

מקובל מהעסקים, המנהלים והמחנכים מאחסנים את ההקלטות שלכם מרבית תקליטורים ומספקים לתמלול תקליטור לתמלול.

תוכנת התמלול תקליטורים מאפשרת לתמלול לתמלל מתקליטורים. מתמללים מקימים תוכנת תמלול במחשב שלהם ושולטים בהשמעת אודיו בידי דוושת תעתיק או גם מקלדת בעלות מקשים 'חמים'. תוכנת תמלול קבצי אודיו מעניקה יכולות אחרות בעבור הקלדניות דוגמת השמעה בפרק זמן קצר משתנה, שליטה רב-ערוצית וניהול וידאו וקבצים.


Express Scribe מהווה תוכנת נגן שמע מקצוענית בחינם המיועדת לעזור בתמלול הקלטה אודיו. זה הזמן באופן משמעותי פופולרי לעבודות תמלול. היא בעצם כולל בקרת דוושת רגל, מהירות ישתנה ותמיכה בנגוון גדול ללא סוף על ידי פורמטי שמע הכללים של dss, dct, wav, mp3 ו-wma. שיחות clash , דואר אלקטרוניקה, LAN, FTP וכונן קשיח מקומי.

Stop Powerplay הוא כלי נספח לתמלול קצרצר ויעיל בקרב וידאו ואודיו דיגיטליים. Start-Stop Powerplay DVD/Video Transcriber היא מערכת מיגון מקצועית בנויה PC, מבוקרת באמצעות דוושת רגל. הינה בעל ניסיון בהפעלת וידאו אלקטרוני, הפסקה, הפעלה, שלב אחורה והרצה למה אתם מחכים? ללא לנגב את אותה הידיים מהמקשים או לחילופין את אותן תשומת הלב של החברה שלכם ממסך מסך המגע והתמלול. ה-Start-Stop PowerPlay מנפיק רב ענק בידי פורמטי וידאו ואודיו נתמכים, והתמקדות בשיפור זרימת המלאכה והיעילות בעבור מתמללים.

יישום תמלול רבים מבוצעים בידי מתמללים כלליים וחברות תמלול עצמאיות.


התמלול הוא אינו מוגבל לתמלול רפואי או אולי תמלול קבצי אודיו חוקי. הרבה לתאגידים שוכרים בימים אלו מתמללים כלליים כדי לתמלל מגוון ללא קץ בידי שיחות אודיו או גם וידאו. עיקרי תמלול כלליים עלולים לעשות תוספת של נושאים אקדמיים, הרצאות, ימי עיון, ראיונות, סמינרים, דוחות, תקצירים, פרסומות, דיוני פאנל, תוכניות רדיו, כנסים, סרטוני משטרה, סרטונים משפטיים, תדרוכים לעיתונות ושיחות ועידה.

מתמללים הם בעלי זכאות לתת תמלול תקליטורי אודיו, התמלול תקליטורי וידאו, תמלול קבצי אודיו DVD אודיו ותמלול וידאו DVD. בנות התוכנה הרצויה, מתמללים הם בעלי זכאות לתמלל פורמטים רב גוניים על ידי קבצים, כללי mp3, wav, mp4, aiff, Windows Media, WMV, WMA, DSS, QuickTime, Real Audio ו-Real Media. relation שתוכל לתמלל 2 שנים פורמטים על ידי אודיו ווידאו, באיזה אופן זה יהיה אפשרי עבורך לקבל חזרה שנתיים פעולת התמלול.




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.