Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

תמלול קבצי אודיו אודיו - אינן כל המתמללים דומים

המלץ בדבר עמוד עמוד תגובות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף קישור זה ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-שתף מאמר זה הזמן בין השנים שתף עמוד זה הזמן ב-Redditשתף מאמר הגיע ב-
זכוכית הפניות השכיחות עד מאוד שגם אני לוקח בפרקטיקה שלי היא בעצם בשביל מתן תמלול - אלקטרוניקה, מיקרוטייפ, קלטת נורמטיבית - בדיוק מלקוחות פוטנציאליים פשוט מ-VAs מתחילים שרוצים 'להיכנס' כיצד שנראה ובינהם תחום מתפתחת ב-Virtual Assistant תַעֲשִׂיָה. נו אז זאת מספר כללים ועובדות שימליצו לקליינטים לא לשכוח אחר הוצאות עשייה עשייה התמלול, ו'מתחילים' שרוצים לפעולה אגודת זה לתרגול שלכם.

ת: תעתיק -v- קלדנית

ניתן לראות מהירויות הקלדה שונות, סוגי מקצועיות מתחלפות - אלו עם תוכנת WP גם בעלויות תוכנת נגן בנויה על PC - וכתוצאה מכך, תעריפי טעינה לקוחות. אם כל אחד צרכן שמחפש מתן תמלול שאכפת לו מהמוצר המתקבל בלי שתצטרך להגשים 2 שנים ממחיר השוק מחקרים לאחר התמלול, עליך למצוא אגודת מיומן. הכישורים אצל מתמלל מותאמים מהקלדנית. לפי מלווה תקני ישאיר בתעשייה (IPS):


"תמלול קלטת היא מוצר, אחר בצורה ניכרת מקלדת עיתון לא מעטה [ש] מסתמכת על עיבוד חזותי וניתן למדוד את הדירה כמילים אם מילים לדקה; בעתיד לסדר את אותה הדיוק. למרות זאת, מתמללים חייבים להסתמך על עיבוד שמיעתי, ועל אודות הקצב של העסק שלכם תלויה בעיקר באדם שעושה את אותו ההקלטה המקורית. קונבנציונלי המקלדת במהלך התמלול הקלטת כללי טיב מוגדרת אצל עריכת סרטים 'על תנועה' בידי המתמלל - למעשה פיסוק, הוספת סימני פיסוק, שימוש באותיות רישיות, שיפור דקדוק (בלא- תמלול קבצי אודיו מילולי) ולעיתים זיהוי שמיעתי בקרב דוברים".

נו אז מה כדאי לבדוק מתקופת הערכת מועמדים?

1. מישהו אלו שיש להן ניסיון ביזנס, משרדי או גם מזכירות של לא פחות מ 2-3 שנים;
2. מהירות מקלדת על ידי כ-70 תווים לדקה (wpm);
3. כישורי שפה/דקדוק טובים;
4. כישורי התוכנה להחזקה בפרויקט;

ועוד:

5. מישהו בעלויות הזדמנות בתמלול כולל של לא פחות 2-3 שנים;
6. שליטה במיומנויות שפה חדשניות, לרבות דקדוק, סימני פיסוק, איות ומבנה משפטים;
7. איכות דיוק יוצאת דופן;
8. כישורי שיפוט וקבלת הכרעות מעולים;
9. תכונות הגהה ועריכה מעולות הכול על המסך;
חמש. אפשרות לראות שגיאות וחוסר עקביות עם חומר מוכתב מתקופת התמלול;
11. מומחיות בהבהרת הכתב ללא החלפת במשמעות עד בסגנון;
12. הכישורים חדות שמיעה והבחנה בשפה, לרבות פגישה והבנה בידי מבטאים ודיאלקטים, ואיתור הטיות קול בחלל כל אישור.

מה?! שאחד מאזין אותי ללא הפסקה. ואכן, כמו אלו הדרישות המזוהות אצל מתמלל מקצועי. אם אינך משתף מלאכה בעלות מפעיל בעל מיומנות זו, אני אפשרי בטוח שלא רק שזמן תמלול יהיה ארוך שנתיים, אלא שההגהה שלנו כעבור תמלול קבצי אודיו ועריכת המסמך יביסו מלכתחילה אחר השאיפה אצל מיקור מעבר של העסק שלכם.


ב: קובעי מצב התמלול

הבינו שזמן תמלול קבצי אודיו ייקבע בהתאם ל איכות האודיו - מידי שאון, הדגשות, ריבוי רמקולים, יופי קלטת בינונית או לחילופין מכשיר הקלטות במיקום גרוע, יגדילו את אותן מקרה תמלול קבצי אודיו. באופן במידה ויש בבעלותכם עת בידי שמע, זה הן לא ייקח שעה לתמלול - לרוב עבור מישהו בעלות מהירות הקלדה אצל 120wpm. אנגלית שיחה מצוייה באזור על ידי 200 ואפילו 250wpm - הוסיפו לתופעה זו יכולת שמיעה חוזרת כדי לזהות רמקולים בשמע מקסימאלית רמקולים או כל רעשי נוף מהמם מופרזים והדברים טריים להאט.

ה-IPS מציב התרחשות תמלול קבצי אודיו עבור קובץ שמע ברורה, כלי רק אחד, ברור (חשוב, מכתיב אות) (מחלקה 1) ב-1:3-5 - במילים אחרות בשביל רגע בצורה משמעותית אצל שמע מוקלט, ייקח בערך 3-5 דקות לתמלול . המשמעות הינה שעת שמע ייקח במחירי 3-5 זמן קבוע לתמלול. המרחק מכסה דאגות דוגמת מורכבות ההקלטה, והיה אם הינה מאגדת ז'רגון או לחילופין שפה טכנית, במידה לדובר מתופעל מבטא, וכן אם מושם חיפוש אחר כתובות, גילוי באינטרנט וכן הלאה. טווח הגיע עובר להתגורר ואפילו 4.8 ידוע שעד 8 זמן קבוע בעבור קבצי Class 5.

לקוחות הם בעלי זכאות להפחית את אותן מחיר החשבונית הסופית בידי הבטחה שקובצי האודיו מיוחד מוקלטים בנסיבות המתאימות ביותר: איכות טובה יותר = פחות מצב לתמלול.
Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.