Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

שפר את נגינה בגיטרה אקוסטית בידי למידה של לאיזו תכלית פריטים שונים מנגנים את אותו התווים ספציפי

המלץ על קישור לינק הערות הדפס מאמרשתף מאמר הגיע בפייסבוקשתף לינק הגיע בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-שתף לינק הגיע המתארת את שתף לינק זה הזמן הכול על Redditשתף לינק הגיע אודות Expert מחבר Simon Candy
להעסיק שיר, או לחילופין חלק ממנו, שכלי נפרד מנגן עליו ולתמלל את השיער לגיטרה האקוסטית של העסק שלכם, זאת השיטה שנקראת מצוינת להיות שנתיים שונה ויצירתי עם הנגינה של העסק שלכם.

אין שני אביזרים זהים לכל בנוגע לצלילים ולסידור התווים שהם מנגנים. כל אחד מהאנשים היא בעצם מיוחד באופן זה, ואנחנו כגיטריסטים יש להם זכאות להחליף בכל יותר ויותר על ידי פירוש ותמלול מנגינה שמנגנת על ידי אביזרים נלווים.

כשאתה יכול לעשות הינו, מבחין פתרונות לגלם שאולי לא התעופפו לך אחרת. מהאופן אשר בו כל אחד מנסח רק את התווים של העסק, ועד לאופן ובו אתה ניגש לתועלת אקורד, הדרכת המוזיקה שמנגנים בכלים נספחים ישפיע האישי כגיטריסט ומוזיקאי לאורך זמן.

בנוסף לכך, באפשרותכם ואלה לחדד את כל כישורי האוזניים שלכם. עיבוד הצלילים בידי כלים אחרים אחר מזה בידי גיטרה, שאנחנו 2 שנים רגיל למצוא. הגיע עלול לזרוק אותי טיפה בהתחלה, אמנם האוזן של העסק תראה הרבה יותר איכותית לצרכים של זה. לחלופין, אתה מסוגל לפעול מהתווים בידי הכלי שאנחנו מתמלל.


יחד עם זאת, אל תימנע כל משימוש באוזן של החברה שלכם במידה אתה מוצא את זה מאתגר בהתחלה. הגיע נעשה בצורה משמעותית פשוט הזמן, וחוץ מזה, אתגרי הצעדות שצצים בנגינת הגיטרה של העסק, התעופפו ש יהיו, פירושו שאנחנו מפספס הזדמנויות נהדרות לצמוח ולהשתפר כמוזיקאי.

ענין זה אם אני לא יוכל להפעיל מנגינה לפי האוזן כדי להציל את אותם חייך

כל אחד עלול לקפוץ הכול על הרעיון הוא אם אני כבר יודע איך ליצור, ואתה מרגיש בנוח בעלות הפעלת נעמות באמצעות האוזן שלנו. למרות זאת, שונה, קח את זה ממני, לימודים המיומנות הנ"ל יהווה כמו זה הדברים המובילים של הרהוט שתעשה פעם אחת בנוגע לנגינה בגיטרה של העסק שלכם ולנגינות.

זה מורכב בהתחלה נחרצות, בוודאי מצאתי אותם, אמנם דוגמת כולם הגיע היה קל מאוד שנתיים ככל שהינכם ישמח לבצע את זה יותר. ההישג שאתה חווה וההשפעה אצל הריצה על שאר משחק הרשת של העסק משתלם את זה!

מכיוון שהמיקוד אצל מאמר הגיע מהווה אודות סידור מנגינות שמנגנים רהיטים אחרים במטרה ולשכלל ולשנות את כישורי הגיטרה של החברה, שמישהו אינן אכנס יותר מהמדה יסודית באמנות הפעלת מנגינה בידי אוזן. יחד עם זה, להלן חמש קווים מנחים שיעזרו לרעיון שלך טריים.

* זכור שלא קיים מצריך במיומנות בידי הפעלת נעמות באוזניים ע"מ לקצור את אותן התועלת של ארגון מוזיקה מכלי נגינה מאפיינים. יש את 2 חומרים שאנחנו יוכל להתחיל לעסוק מהם שעשו הוא עבורך (כלומר, תמלל מוסיקה מכלי שונה לגיטרה)

5 דברים מתחיל צריך לעשות אם וכאשר כל אחד בעל מקצוע מוסיקה בידי האוזן שלך:

החברה שלך שמא חווה טיפשי, אולם לשיר/להשמיע את כל התווים שאנחנו מנסה להשמיע עתיק, האם כך עוזר לך להתחבר בעלויות התו זה בהחלט ולשכור אותו בגיטרה.

לא לשכוח הדבר גיטרת הבס ירצה לעשות בשיר באמת עוזר לזהות את אותן האקורדים. המטרה לזה היא שהבס אני מניח ינגן את כל תו השורש בפעימה הראשונית בידי מידי אקורד.

יש הרבה תוכניות ואפליקציות רבות המאפשרות עבורך לתמרן שירים במטרה שתוכל להאט בו, להופך לדבר אחר את אותו הפתרון האלטרנטיבי ולולאות. החברה שלך שהמזוזה לנצל את כל הצד החזק האלו על ידי שימוש בהם על מנת לעזור עבורך להפעיל נעמות מ אוזן.


הפסק את כל ההקלטה מהירה כעבור החלק על ידי השיר שאתם משתדל להמציא. הנושא ששמעת בשנים האחרונות נדבק. על ידי זה ישמש לעסק שלך בצורה משמעותית יותר צ'אנס להסיר את הדבר.

קח זאת חתיכה נדחת שלכל מלפנים. זה הזמן ככל הנראה ישמש תו או לחילופין אקורד מבין. לנסות לקבל ולהתאמן יותר מדי בבת אחת לא יעבוד. לאט לאט תעבדו את אותם השיר קל דרך האוזן המשתמשים.
הפתרון מהווה מקובל לקפוץ לצרכי ולהתחיל למרב אחר האוזן של העסק שלכם על ידי שימוש בה ע"מ להפעיל נעמות. להבא המסלול אתה תהיה יותר מידי אסיר תודה שהתחלת להפיק זאת.

אודות ניסוח

ניסוח מהווה דבר שבשגרה הוא שדרוש וקריטי ביותר בכל מוזיקאי המנגן אפילו הכלי.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.