Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

קווי הנחיה וטריקים לתמלול

כחוקרים כולם צריכים שכן תמלול קבצי אודיו אפשרי דרישה מפרכת ומאתגרת! בעוד שחלקכם אבל מתכוונים למתמרים בעלי וותק בתהליך עבודה זאת, חוקרים וסטודנטים רב גוניים יבצעו תמלול משלהם. זה הזמן אפשרי מחמת אי תקציב, או גם בגלל היתרונות הרבים שהוא יכול לספק לגבי ארוחה מוגברת בעלות הפרטים של החברה שלכם. ואכן, האזנה והאזנה חוזרת להקלטות שמע מאפיינים ליטול שתובנות תובנות אחרות ממה שהמשתתפים של העבודה מתבטאים ואיך הנם מתבטאים בכל זאת. באופן העסק שלך בסיטוציה של שאתה מעתיק נתונים משלך, אל תראה כש כשליליים - זה אפשרי נושא תשומת לב מרתק. מתוך מטרה לסייע לאתר שלך, הינה מספר שיעורים שלמדנו במשך השנים - אנו מצפים שתמצא וש שימושיים.

וודאו שיש לכם הקלטות ברורות להתעסק איתן
כחלק מתכנון התמלול, מומלץ לכבוש הקלטת שמע חד. אין דבר מה איטי שנתיים מאותה תחושה שוקעת במידה ו החברה שלך בקי שיש לך קבצי שמע לא חד (או בכלל לא טוב יותר, שאינו שמיש) - זה הזמן ישפיע אודות עת הזמן שהוזמן לתמלול של החברה, כגון גם על אודות יופי המסמך הקטן ביותר. ודא שמכשיר ההקלטה שלכם הנו איכותיות, ונסה לחסוך את רעשי הרקע במידת האפשר.

השג את אותו העזרים הריאלי

יש את עשר כלים העומדים לרשות תמלול - הללו הם בעלי זכאות להקטין מצב ולהפחית כאב ותסכול בדרך!

כנקודת התחלה, אנחנו משווקים בחום לבצע את מלאכת ההדפסה דוושת כף רגל. זה יאפשר עבורך לנגן את אותם אותן הקלטות של העבודה, ולשלוט על אודות פונקציות המהירות, כוח הקול, אחורה / יאללה שיש להן כף הרגל של העסק שלכם - תוך אבטחה המתארת את הידיים פנויות להקלדה. בהתאם לדיקטפון הדיגיטלי שרכשתם, יש להניח שהתקבל 'ערכת תמלול' במכילה אפליקציות להפעלת אותן הקלטות שברשותכם. לחלופין, כולנו יוצרים להשתמש בין השנים שהוא תוכנת התמלול, ואפשר להפעיל אותה בידי קיצורי מקשים אם דוושת רגל. בין שאר התכונות השימושיות, אפליקציות ותוכנות מהסוג כוללת דבר אחורי אוטומטי, מה שאומר שבכל עד לפני זמן אנו מפסיק את אותן הנגינה, ההקלטה אחורה לא הרבה. זאת פונקציה שהן לא יסולא בפז, והיא זכאית לחסוך כמויות מצב תמלול רפואי .

תן מספיק סיטואציה
התמלול תלוי להימשך שעות 2 שנים איפה מתחיל ייראה לנכון. בהתאם לאיכות ההקלטה ומהירות ההקלדה שלנו, החברה שלך יכול להסתכל מצד 4-6 זמן רב לראיון שכזה בן שישים שניות. תמלול דיונים לב ואלה שקבוצות התמקדות או לחילופין ראיונות בעלות יותר דרך -2–3 דוברים עלולים להימשך זמן קבוע יותר.

הפיתרון הבא שעומדות להבין הנו זמני הפסקה. סביר לחשוב מתחיל תיכף מודע לערך בידי הפסקות קבועות וההשפעה החיובית שלו על אודות התפוקה. זה חשוב באופן יחסי במסגרת הזמן תמלול, מכיוון שהוא והן מפחית פגיעת אפשרית משימוש ממושך במחשב.



דרוש על מוסכמות תמלול קבצי אודיו שלך
שדרוש לייצר על אודות המוסכמות אנחנו משתמש בתמלילים שלכם. זה כללי את אותה רמת המילה הנדרשת. כמו, במקרה ש אתה צריך לתמלל רק את , ולציין את ההפסקות? המוסכמות במהלכן אתה משתמש ייקבעו בהתאם המתודולוגיה האיכותית שלנו, ואנו מפיקים לאתר שלך לעיין בספרות רלוונטית באזורך כדי לאתר הנושא חזק. אם וכאשר אינך מסוגל לגלות מושג כלשהו למשמעתך,. שיטות ניקוי התמלול למילה המצויינת. מותנה לתכנן עיתון פרודוקטיבי. מושג מתכנת שיש לזכור אלו שיש להן מוסכמות הנו שעליהם לשכור עקביים בכול התמלילים שלך.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.