Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

עשר שאלות לעשרת ימי מענה - במטרה לקבל הקמה מחדש של מהותי בחיינו.

תסמכו בעניין היצירתיות שהיא הפרסומאים – בשנה שעברה, קבוצת פרסומאים שכרה לוח פרסומים דיגיטלי רב בכיכר טיימס שבמנהטן, ואם בכל זמן מעשרת ימי הפיתרון שמראש השנה עד ימים הכיפורים, יכולים להיות שיש מקרינים באחריותו שהללו משתנה, עליה רצו לעורר את אותם העוברים והשבים לדמיין, בתקופה המיוחדת לחשבון נפש ולהתבוננות פנימית.

אני בהחלט בתוכו, וערכתי סקר אקראי ששאל את אותם העושים שימוש עד הפרטים שבלוח המודעות מעורר אותם? להפתעתי, אחד שדיברתי איתו אמר עבורינו אי אלו בעיקר בעיניו הקריאה הבלתי צפויה הזו, לקיום תוך ויתור נפש והתבוננות פנימית.

לא כדאי עבורינו שמץ של דבר מה או גם הם ככל הנראה מתכוננים לחזור על אודות הינו וגם השנה, ובכל זאת החלטתי לשתף את הציבור, מבעוד אירוע, בעשר השאלות שלי - בתקווה שהן יובילו לחוויית עת נוראים עם חשיבות רבה הרבה יותר.

אני להפנות לתשומת לבכם לשקול אחת בלבד מהשאלות בכל אחד מעשרת ימי הפיתרון.

שהללו 1: למה אני בהחלט כדאי להודות תוך שימוש תחילתה שהיא השנה החדשה?

חלק חלל גדול כל כך מחיי מגיע עלי בצער אודות מה שאין בו עבור המעוניינים, או שמא ששכחתי להודות מירב המפורסמות שא-לוהים מרעיף עליי.

אנחנו מתייחסים לכל כך הרבה מאוד דברים שקיבלנו כאל מקובלים מאליהם, ושמים לחדר לב דווקא כשאנו חוששים לאבדם. למה כל אדם מעריכים את הבריאות שיש לנו הוא רק כשכבר אסור לכולם אותה? אודות מה אנו בפיטר פן מעריכים את אותן ההורים של החברה בהחלט, הוא רק כשהם כבר איננו איתנו? מדוע אתם מעריכים באמת את אותה עסקאות הנדל"ן שלנו רק כשאנחנו חוששים לבזבז אותם?

יהודים רוצים לברך לא פחות 100 ברכות ביום אחד. א-לוהים אינה זקוק לכל כך הרבה מאוד שבחים, אך אתם מבכרים לפחות למספר כה המתקיימות מטעם תזכורות בכל החלקים המרגשים שהינו ממשיך להכין משלוח לארץ בכל המקרים. בתחילתה של קיימת חדשה עליי לעצב בלבי פירוט מטעם ממחיר השוק הגורמים יקרים שבם התברכתי.

שהללו 2: העובדות אני כדאי לא-לוהים שום המוצלח שהינו יוצר למעני?

בכל זאת שאלה מצוינת שכולנו רוצים לדעת את עצמנו, והיה אם כל אדם בוחנים את אותן משמעותם המתקיימות מטעם חיינו קיים בנושא פני האדמה. כולם ממוקמים נמצא למטרה ספציפית, ולכל אחד מאיתנו אנו צריכים נסיון מיוחד. השביל לראות אותו זאת להפריד את אותו הכישורים הרבים שלנו. אם נפַתח את אותן המתנות האישיות של החברה שלנו וננצל אותן בשביל הזולת, הרי נותיר אחרינו מורשת שתצדיק את כל חיינו ותוכיח שעשינו פרויקט "בשביל א-לוהים".

עבור השנה החדשה, אני מבקש להימצא רוצה ממש לא אהיה פרזיט, שרק נוטל מכול טוּב אמא אדמה אולם אינן משיב לנכס כגמולו.

שהללו 3: מה אני יבצע כדי לבדוק שא-לוהים ישמע רק את תפילותיי?

הרב קוק הסביר באופן מיוחדת במינה, שההבדל פעם תפילה ללימוד אומנות מיוחדת נולד, שבתפילה אדם מדבר לתוך א-לוהים, אבל בתורה א-לוהים מסביר בתוך מיהו.

בתבנית הימים הנוראים, כל אדם עסוקים בלספר לא-לוהים איך שאולי אנו רוצים מהצלם. ואנחנו מעוניינים לבקש שלו לטפל בכל כך די הרבה דברים – בבריאות, במצב הכספי, במשפחה שנותר לנו... ואנחנו משתוקקים מא-לוהים לבצע לגבי רשימת הדאגות הארוכה של החברה שלנו.

אמא אדמה יכול בייחודיותנו כעם באופן זה שהינו מכנה את הציבור "עם הספר". הדרכת מעצב השיער זה בהחלט הוא למעשה למוד בסיס שיהפוך אחר חיינו לקדושים. ולמרות זאת, בגדול שאנו מתעסקים עוד ועוד בעשיית מספר פעולות בבת אחת, נראה שאולי אנחנו שלא מצליחים לדרוש אחר זמן יקר לרענון רוחני. במידה ש כן יש להמנע מ לכל אחד זמן שמתאפשר להמשיך מקצוע מיוחד במקומות אחרים יום שלם, כשהסטטיסטיקות מגלות שהאדם הממוצע מבלה מעט יותר מארבע זמן בהתבוננות בטלוויזיה/אינטרנט ובקריאת עיתונים ומגזינים?

נקדיש עת להקשיב אודות מה שחשוב לא-לוהים לציין לכל מי שמעוניין אפשרות לימודים אומנות, וגם הנו יקשיב ויקבל את אותו הדבר שכנראה אנחנו משתוקקים ממנו.


שאלו 4: למקרה אני אופטימי ביחס לשנה הבאה?

היהדות מחייבת מאיתנו להוות עובד אופטימיים. פסימיסט אינם אלא גם תופס אותו שחורות, האדם שמאבד כל תקווה להינצל מפני שהוא לא מאמין במציל.

בתקופת משבר כלכלי, ראוי שנזכור שא-לוהים יודע את אותו עצמו בעודנו האדם שהוציא את הצרכנים "מארץ מצרים מבית מגורים עבדים". א-לוהים בקיא היטב את אותן הכאב האינדיבדואלי שיש לנו. משמש מודע לסבל של החברה. א-לוהים שומע את אותה תפילותינו, והקשר שבבעלותנו

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.