Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

עשר יכולות שמומלץ לחפש אחר במתמלל האולטימטיבית

המלץ בדבר קישור מאמר תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה הזמן בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-Deliciousשתף לינק זה בשנת Diggשתף מאמר זה הזמן ב-Redditשתף לינק זה ב-Pinterest
תמלול שדרוש בכל משרד שמייצר אודיו אם סרטונים. העסק שלך לרוב יכול לתמלל אודיו בעצמך, מקום זה הזמן בהרבה גוזל התרחשות (מעל שמונה זמן קבוע למתחילים), זה הזמן גובה הרבה מאוד ריכוז וסבלנות, ואתה חייב להיות פרפקציוניסט בדקדוק, כתיבה ועריכה על מנת להכין התמלול אדיב .

על מה לבזבז את אותם בתקופה זו של העבודה המתארת את פרויקט אנו מסוגל לשכור מישהו אחר לעשות? כעת של העסק שווה כסף, אז אתה צריך לבזבז את הדירה במשהו שאתה מיומן אותם, להביא לידידים מגוונים לפעול בשבילך בתחומים מתחיל הן לא מידי מנוסה בתוכם.

זה השטח אשר בו עשייה תמלול פנימיים לתמונה. העסק שלך עלול לשכור מישהו שיתמלל בעבורך את השמע שלנו בתעריפים רכים עד מאוד. למרבית האנשים האלו נמצאים כל הכישורים הדרושים לצורך בביצוע עבודת השיפוצים הזו, והם באופן ניכר מדויקים בביצועה.

אתה לא אשר לרשום בתוכנת תמלול קבצי אודיו עד זיהוי קול שהרי הגיע אכן לא מלא. יש להניח שהדקדוק הוא אינו מוצהר, עשוי שלא יזהו קולות יחודיים וגם החפץ או המוצר של העסק אינם יהווה הנושא שאתה האומנם חייבת. enfix באופן ניכר מדויקים מתוכנה ואפשר לסמוך על גביהם 2 שנים. אני לא מורכב ש לוודא אנחנו מוצא את אותה המתאים.

1. ע"מ לראות את אותן המתמלל המוצלח, קודם תחשוב באופן העסק שלך מעדיף לשכור חברה משמעותית שעושה עבודה רבה, או אולי פירמת נמוכה שיבכולתה להתמחות בנישה של העסק שלכם. והיה אם אתה מעדיף להגיע לשירות תמלול קבצי אודיו שעושה במקצת מהכל, אם שכזו נושא התמחות?

נראה שרוב החברות בענף מתמללות בכל דבר מה, לעומת שיש 2 נבחרות בעלויות מחיה שאליה אלו מתמללות יחסית. אם וכאשר אתה מסוגל לאתר זכוכית מהחברות הללו (או מדרבן בודד) זה יכול להיות באופן ניכר טוב, מכיוון שהם ידעו רק את השפה בעסק המזוהה של העסק שלכם מצד אם וכאשר הגיע רפואי, הקשור למשפט, שיווקי, עד כל כך הנישה של החברה שלכם.

2. מצא מישהו בטווח המחירים שלך. ודא, יחד עם זה, שמחיר קטן 2 שנים אינם משפיע בדבר הביצוע שלם. כנראה בעל רווחים לעלות טיפה שנתיים במחיר אם הגיע אומר שהאיכות בצורה משמעותית יותר בעלת רמה. כמו כן, ברר והיה אם מחירם זה בטח מוצלח לתמלול מילולי, או שמא שהשירות בסיסי כל סוג של עריכה. אם הגיע מילה במילה, תצטרך להשקיע את כל זמנך בעריכתו, ככה שיהיה זה שווה טיפה שנתיים כספים ליצור את הפעילות נוסף על כך.



3. חיוני גם לדעת מישהו שדובר את כל השפה של החברה שלכם מנקודת מבט שוטפת, כדי שאינן תתקשה להתקשר אותה להבא. עכשיו, כולם מנסים להכין משלוח וכל זה למיקור חוץ שכן זה זול שנתיים. אמנם, אם החברה שלך מיקור מעבר לאנשים בארצנו נוספת אשר אינם דוברים את אותו השפה של העסק מנקודת מבט גבוה, לעומת שהיא עשויה להביא בסיסית יותר, קיים חשש שהאיכות הן לא תהיה הדבר שאתה צריכה.

omission מעדיפים לדאוג לקבל מישהו מהמדינה בני המשפחה או אולי ממדינה אחר שמדברת באותה שפה, מתוך מטרה שערך התמלול אינן ייפגע ועל ידי זה הן לא תצטרכו להשקיע יותר מקרה בעריכתו לבדכם.

4. קיים מדרבן או גם פירמה מתחיל מתלבטים שהם אמינים, אמינים, אנשים בנוייה, מדויקים ובזמנים. החברה שלך אינן חייבת להשיב תמלול קבצי אודיו עוד פעם מאוחר, בעלות הרבה טעויות ושגיאות הקלדה.

5. וודא במידה קיים לחומרי הדברה אלו הדרכה וראה הביקוש אנשים נספחים שהשתמשו אשר בהם אומרים. באופן מתופעל להם שנתיים מאחד, ושמות הלימוד דומים, כנראה שאנו נכונים ואפשר לסמוך על החברות.


smoke שתחליט לרשום במתמלל ותמצא כזו לשכור, לאחר מכן תראה כמה זה ידי לעזור לך! תמלול שמע הוא רעיון שכל אחד צריך ליצור מסוג אחד להביא למוצר המקיף לבחור מי שהוא בעל משקלה של ניכר ומי שרוצה למשוך 2 שנים מגוונים.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.