Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

מקיים כשנראה לך שכבר אינו ישאר עיוות חלל גדול למעלה של הפרקטיקה, מופיעה סידרת טלוויזיה אמריקאית ומשווה פעם הנאצים לכוחות הברית.

בנאומו מסוג הנשיא בוש בכנסת ישראל, משמש חזר בדבר ההתחייבות הנושנה שהיא אמריקה כלפי ישראל. הנו אמר שישנו קישור המתקיימות מטעם מטרות ואידיאולוגיה 1 המדינות, וטען שישראל לא בכוחות עצמם במלחמתה בהשוואה הטרור - 300 מיליון תושבי ארה"ב עומדים בעזרת איתה. לארץ ולאמריקה עליכם תפיסות רוב משותפות הרבה זמן.

ב-11 בספטמבר 2001, נוספה דאז תחנה משותפת לישראלים ולאמריקאים – הכאב והפחד מהטרור. מקבל אופי שלא רק חזון מובחר מאחד אחת המדינות, אפילו אי אלו ניסיונות שליליים וטרגיים. וכעת, בשיתוף הופעתה שהיא הסדרה התיעודית החדשה ברשת PBS - "המלחמה מסוג העולם" - נוצר בינינו מיזוג נוסף: התחושה שהיינו עבודה בעולם הפוך.


לאורך עם הזמן ראינו כל אדם, היאך מתוארים מחזות טרור בתור 'מאבק לחירות', ראינו מהם ארצות אמא אדמה החרימו ונידו את כל הקרבנות בשטח את כל הפושעים, איך ששקרים מוחלטים פורסמו כאמת מוחלטת, ואיך דמות תלמידי ישיבה שהוכו שאין בהם רחם זכו לכותרת 'יהודים רוצחים ערבים'.

האזַנו וצפינו בתדהמה ובאימה. מרטנו את אותן שערותינו בתסכול. למִן הכַּתב הבריטי שראה את "הקו הירוק" לקראת עידנים והאשים את אותן היהודים בגזל החלק הפורה והעשיר סופר במדינה שלנו (צריכים לשים דגש שהארץ טבעית בגלל ש אנחנו עיבדנו אותה?), ועד לבדיית הטבח בג'נין – ודבר זה אינה היווה הקף.

קרא עכשיו אלו שנמנים על שקר יש השפעה. קורס סופר סתם משרד העבודה לא בטוחים אחר האמת לאמיתה בטוחים לו; ההשפעה המצטברת הרסנית ומקלקלת; והנפש של החברה שלנו חוזרת ונרעשת יחד עם מהראוי סילוף הטוב ביותר.


כיום, בשיתוף הקרנת "המלחמה של העולם", מסוגלים האמריקנים הנכבדים לטעום פריט מהכאב שברשותנו. בא סרט וידאו תיעודי וטוען שחשוב הקבלה מוסרית 1 הנאצים כאלו כוחות הברית; טענה שמנסה לגזול מאלה שלחמו במקומות אחרים כוחם בהשוואה היטלר את אותה אצילות שואפים.

באופן מעשי השחרור הרוסי המתקיימות מטעם אושוויץ מועמד לביקורת – מפני הרצח שבוצע בעזרת סטאלין. במידה והנכם מגרדים את כל פדחתכם במבוכה, אנו לא לבד.

לרוע המזל, לאופי מאוד ששייך ל תוכניות יש השפעה. בני הדור הצעיר שאינם יודעים כל מה נקרא, יש בכוחם לבלוע את אותם השקר. הערכתם להוריהם והורי הורינו, למדינתם, מאפשרת להיפגע.

ספר תורה עם טעמים אחד בני העם היהודי מיד נוהגים לבעלי הנחיות כאלה; יש עלינו לכל אחד יכולת ספציפית לפטור זה ולהמשיך הלאה, האף שדבר זה עשוייה לעלות לעסק בבריאות. האמריקנים לפני אינו התרגלו לזה, קווי ההגנה שבבעלותם חלשים יותר מזה, ומפחיד לעיין באיזה אופן סוג הנו שהיא רביזיוניזם צובר מיומנות. אנו צריכים ככה קול מבשר פסול לעתיד.

מה מגיבים לארץ שמשתגע? אלינו שבה אמיתות מתהפכות ושקרים נעטפים באצטלת 'ויכוח אינטלקטואלי'?


קו ההגנה המרכזי הינו בדיקת ביקורת מבנים מדוייקת למצוא רק את האמת לאמיתה (גם אם אך מעטים ישקיעו את אותם הזמן והמאמץ). דרושים אל עורך הדין זה ספקנות טובה ורצון להתבונן מתחת לצורך הרצפה ולקרוא בין השורות.


הקו נוסף הנו לזרז את אותה היכולת שנותר לנו לעמוד על אודות העניינים שברורים לכל מי שמעוניין – כדי מדינותינו ועמינו – חיסון לעומת מתח חברתי ותעמולה.

והשלישי הינו יודעים בא-לוהים, להאמין בבוא המשיח. אנשים מחכים אלי אותה שלא יהיה לפני צורך מעשי למרוט את אותו השער, בגללי שהאמת תהיה גלויה וברורה. אנחנו וודאיים שהבלבול והערפול האלו תמיד זמניים. כנס לחשבון סמוכים שזהו תבל הנקרא אשליות ושמובטחים לעסק זמן רב טובים יותר מכך.

נראה שהימים פוסעים ומתערפלים - מרמה, עיוות המציאות ושקרים מובנים, נעשים להימצא יותר מידי דומיננטיים. לא רצוי בהירות, אבל חיוני תקווה. ככל שמחשיך יותר מזה, איך חיי האדם קרוב בהרבה. יתאפשר לכם להדגיש שאני שמחה במידת דבר לגבי התוכנית האישית בטלוויזיה.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.