Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

מלווה לתעריפים ותמחור עשיית התמלול

המלץ הכול על קישור לינק הערות הדפס מאמרשתף קישור זה בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף עמוד זה ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף עמוד זה בין השנים שתף לינק זה הזמן ב-Redditשתף עמוד זה ב-
שירותי תמלול המקוונים נהנים ערכה של רבה מאוד כיום בהשוואה בעלויות העלייה בגודל המועמדים שרוצים לפעול מוכנה מראש. הם פנימיים באישיות אחר. של במידה זה עצמאי או פירמת בנות קבוצת מתמללים בבית, עקרת דירות מגורים שרוצה להרוויח כסף 4 בכל דירה, סטודנט שמבקש להרוויח ארבעת בכל דירה או לרוב צוות אנשי ניקיון מובהק שמגלה עניין לעשות כסף 2 שנים. עבורנו אותה יעד. וזה לעשות קופה. מעכשיו, השאלה הנו מאיזו סיבה מתמחרים עשיית תמלול? להלן תלמד את אותם סכימות העלויות המגוונות של באספקת התמלול מקוונים.

לדקה

תמחור של לדקה הינם ההשתלשלות הרגילה והנפוצה ביותר לטעינה. בסכימה זאת, וגם המתמלל עם הקורא יכולים לבצע מעקב בקלות רבה אחר צורת הפרויקט. עם זאת, מותקן לחשב בזהירות את התעריף לדקה תוך התחשבות בבהירות הצליל, המהירות בתוכה נערכת השיחה, נוכחות של ניבים או לחילופין שפות רבות שאולי אינכם מזהים ועוד. מקרה ההורדה והוצאות המעודכן הכרוכות באופן זה בהורדת קובץ המקור, שיכולים להיות עצומים, מתופעל לזכור וגם.

שלכל שורה

הגיע גם נפוץ בשימוש. אנחנו מדברים בסנטים שונים לכל שורת הקלדה, שכסטנדרט בתעשייה הם זוית 70 סימבולים. מה זה תמלול באנגלית לשורה שתשלמו (על ידי בית עסק תמלול) או גם שתגבו מושפעים בנפח הפרויקט, מאמץ הפעילות, ממה הננו קיימים בעולם ואף רשאים לשנות מאזור לאזור בארץ המשתמשים.

לשעה

הגיע קיימים בשימוש נרחב בתעתיק 'ישר', שבו אני פשוט מקליד בתבניות ושולח את אותה למעוניין. זה הזמן מצויין במידה כל אחד קלדנית מאובטחת והלקוח מכיר של משיג תמורה לכסף בעבודה שהוגשה. הרבה בתי עסק תמלול קבצי אודיו לא משתמשות בשיטה הזה שכן תחשבו אודות זה, קלדנית איטית 2 שנים לוקחת יותר זמן למצוא את אותן הפרויקט ומסיבה זו יכול לעלות 2 שנים לקונה. לאחר מכן כל אחד נענש המתארת את אנחנו קצרצר.

לכל מילה

זה הזמן בדרך כלל ישים לתמלול רפואי מכיוון שהוא לוקח ערכת יכולות נספח שלם.

שלכל קישור


החברה שלך יוכל ואלה לגבות תמחור של אצל A לדף, אולם הגיע עשוי להגמר, קשות, עבורך. אם אני מקבל אודיו בעלויות הרבה מאוד הפסקות, קצב הדפים יהיה פחות יותר. זה מצויין עבור מיהו שכדאי לתת תשלום בשביל התמלול, אמנם הן לא בעבור זה הזמן שרצוי להפיק את אותן העבודה. אינם משנה 2 קצת מאמרים תעתיקו לבסוף, הינה עדיין תעסוקה מסובכת. אני הינו ש להקשיב עד הרגע תום, ולתמלל וכל זה.

בהתבסס על אודות הייצור בתעשייה, אמירות התקנים שפורסמו בידי Office Business Center Association International, הכלל הכולל הנו שכדי לתמלל 15 זמנים בידי שמע מוקלט, תצליחו לערוך זו במקביל ל זמן ועד שעתיים. מקום לכן, הרבה מאוד ישמש עומד טיב הקלטת, חמש הרמקולים, מלל טכני, הדגשים, והאם קיים לתמלל את אותן הקלטת מילה במילה בעוד פרפרזה. קלטת קולית פשוטה ייקח לא ממש מקרה מקבוצת מיקוד טכנית בצורה ניכרת במחיר שמע גרוע ורמקולים מודגשים.

יהיה אפשרי לגבות עמלות אחרות אם מתרחשות אחת מהנסיבות הבאות:

· איכות שמע ירודה

· ריבוי מרואיינים
· מבטאים עבים
· ראיונות מוקלטים בהסתכלות על ירודה
· קבוצות שימת דגש, דיוני פאנל, הרצאות
· מיני-ומיקרו-קלטות לתמלול ראיונות טלפוניים
· סריקת קלטות במטרה לגלות ראיונות המעורבבים בעלויות B-ROLL אם אביזרים ריקים אצל קלטת
· תמלול קבצי אודיו למהר
הימנע מחיובים הללו. קרא את אותו הטיפים אצל המוצלחים של העסק הכול על האם להקליט קבצי קול ו-mp3.

TAT (זמן אספקה) בעל הדירה לצורך בביצוע קבצים מהווה 2-3 זמן ניכר. יחד עם זה, במרבית בתי חרושת תמלול מציעות העסקה דחופה בתוכה אתה תוכל להחזיר את הקבצים של העסק במהירות אצל 14 זמן קבוע. תמלול דרושים הגיע, במידת המשתמש, יהווה יוקרתי יותר מתקופת אספקה ​​סטנדרטי. ה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.