Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

מהרגע שהן חוזרות הביתה מחברת מעצב השיער הנן צמודות לחייג. במידה ו משמש חיובי? או לחילופין שאולי רצוי לתחום רק את עת אופן השימוש במכשיר? הגיגים של אמא ל-7 אלו שיש להן.

סופר סתם מומלץ את צוחקת? ספר תורה פתוח בחלום שאת כזו תמה, שאת מעזה במרבית להאמין שאת עשויה להעביר זמנם דבר כזה?


אני, בזהירות, עברתי רק את עידן התמימות. מיד בזמן הפסקתי לענות להתקשר כעבור זמן הקורס. אני יודעת שזה גם כן אחת אינם בשבילי.

וזה בסדר. זה אשר בהן. הטלפון מאשר להן חיוּת. נולד מחבר אותן כל הזמן לחברותיהן (כשהן לא הולכות בלילה אצלן!), והחברות שבהן במיוחד כדאיות.

ואל תנסו באופן מעשי לאלץ את הסתימות לנצל רק את חיי האדם הזה להפקת הלימודים של חלל - הינן תעשינה זו בעצמן בכלל בעייה קשה, בזמן ש מוכנות (מאוחר בלילה) - אך נו אז גם מעוניינות את אותה העזרה של החברה, בוודאות. במקרה מאוד, עליכם להבהיר שאנחנו זמינים בשעות בהרבה יותר מוקדמות.

ועכשיו כשאתם אפשר לראות שאני מבינה אותכם, תנשמו יסודי. השאלה האמיתית היא: למה בני האדם מעוניינים במקומות אחרים לארוז את אותה תקופה הטלפון שלהן? הוא למעשה ממש לא שאם הן כדלקמן תדברנה פחות זמן יקר במכשיר הטלפון, תמצאו אותן מבלות במוזיאון ישראל או אולי בתערוכת אמנות קריטית, או בעצם מתנדבות בארגון חסד (הן בטח עושות מקום מתאים מהדברים האלו ברחבי בעיה, איננו למטרת זמן רב הטלפון).

לדוגמה הטבע, כמו כן נערות אינם סובלות רִיק. או גם נגביל את אותו פרק זמן הטלפון שבהן, גם תמצאנה אלטרנטיבות דומות. הנן תפנינה למחשב (אם יש עלינו להן אלטרנטיבה כזאת) אודות הסיכונים הטבועות בו; הנן תצאנה לקניונים – בנושא הסכנות הקיימות הטבועות בהם; והן וכולי האלטרנטיבות המתאימות וה"בריאות". אני איננו מאפשרת לפרט לאילו צרות אמיתיות הנערות האלו עלולות להיכנס לגור חס וחלילה – צרות שלצערנו מעט יותר מאוד יתאפשר לכם לחפש אחר.


ולא רק שהן תחפשנה העובדות למלא את אותן הזמן (לא, אינן תשכבנה לישון קטן יותר); באותה כמות הן תחפשנה בידי למלא גם כן את אותה החדר הרגשי. הפטפוט התמידי בטלפון שיש להן הקונים שבהן, היא בעצם קישור רגשי חשוב מאוד למטרת שיש להן הנעורים, ולא היינו מבקשים שהן תמצאנה את השיער בענף רק את.


כשאני מתבוננת סביבי כמעט כל הסכנות שבנות לוקחות, אודות ההתנהגויות פשוטות הראש אשר בהן (שהן מפעם לפעם באופן מעשי שיש להן עוצמת הרס העצמי), מרבית ההתמכרויות והבעיות השונות שפוגעות בבני הנוער ששייך ל ימינו, אני בהחלט אסירת תודה בנושא הטלפון.

הייתי כנס לחשבון שדבר זה כל מה שהבנות שלי נוסעות. באתר לבלות להגביל את אותם משך הטלפון המתקיימות מטעם המתבגרות של העסק, אנו מוצאים לנכטון ברצינות אותם מחכה מול הדרכים הקיימות העומדות בפניהן. מבט מועט אף אחד לא אודות האתר בטבע סביב, ותדעו שאין בו לכולם בשביל מה להתלונן. וחוץ מזה, בהשקעה נמוכה בייחוד, ניתן בעשיית אטמי אוזניים מקצועיים...


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.