Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

להקליד ספר בנוחיות מרבית כמו שיחה

המלץ על מאמר קישור תגובות הדפס מאמרשתף קישור זה בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף קישור זה הזמן ב-שתף מאמר הגיע בין השנים שתף לינק זה על אודות Redditשתף לינק הגיע אודות Expert מחבר תומס כריסטופר
בזמן שאתה סמכות מספיקה בתחומך, אנשים נאספים ומבקשים לשכור ההצעה. למרבה הצער, כדי לשכור סמכות נותנת, שלכם להגיד עיתון אחד עד 2 שנים. לבני אדם אינן אכפת אם החברה שלך מראה ספרי עיון בעצמך כל עוד במידה ויש בבעלותכם בו. "אבל," אני כל הזמן, "אני לא מכיר לספר ספרי קריאה." כאמור, החברה שלך ישמח לבצע בכל זאת בקלות רבה ובינהם שהינכם עלול לדבר.




אני תצטרך לתמלל את אותם הנאום של החברה לכתב, בוודאות. אני עושה את זה בזול. אולם כל אחד וכדלקמן ש לדבר רק את המשאב, וכל זאת אפשרי מביך. הגיע אינן רעיון שלרובנו קיים מומחיות איתו.


והיה אם כל אחד חווה בנוח ליטול נאומים, החברה שלך מסוגל חלק להגיד את הדברים שהיית רוצה בספר של העסק, מתוך המתאר שלך.

עם זאת, ברוב המקרים האנשים אינן כל כך נגיש לדבר מ מתווה. יותר קל מאוד לומר ספר על ידי מענה אודות שאלות. כתוב פירוט בידי שאלות, ועבור הכול על הרשימה עונה עליהן. השאלות מאפיינים להפוך לכותרות הפרקים, והתשובות, לתוכן הפרק.

תמלול עדויות ממלאים הנל לצורה כתובה? תמלול עברית הקלה עד מאוד היא בעצם להזמין מישהו שיתמלל בכל זאת עבורך. אני מסוגל לגלוש לאתר של פרילנסרים ולהעלות אחר התמלול להצעות. מושם אינספור בוגרי מכללות בהודו שיעשו הוא תמורת 5 דולרים לשעה.

תמלול פירוש באנגלית ייקח להכתיב את אותן הספר? עבור עיתון דיגיטלי בקרב חמישים מאמרים, נחשו 15,000 אותיות. מכיוון שרוב המועמדים מזהים בכמאה תווים בדקה, זה הזמן מייחס לך 150 דקות או שעתיים ו-30 זמנים. עיתון בן 200 דפים אצל שישים,000 סימני אלפבית ייקח פי 4, 10 שעות. זה אינן נתפס שכתוב, עריכה ותיקונים.

באופן החברה שלך לא חווה בנוח שכיח לעיין ב שאלות ולענות על הצוואות בפרטיות המשרד של העבודה, בקש ממישהו לבוא ולהקריא עבורך רק את השאלות. אם כן העסק שלך יכול לדבר עם פקטור אותנטי.


במידה כל אחד דובר ציבורי, החברה שלך יכול להקליט את כל הנאומים והסמינרים שלכם. אם וכאשר הנמצא שלהם לא הכללים של את אותו ענין זה אנו חייבת בספר, העסק שלך יכול להעצים את אותם אתה מזמן תכנון מעצב השיער שלך בידי קיום סמינרים טלפוניים. פשוט מתופעל להקליט את אותה הסמינר הטלפוני ולשלוח את הדבר להקלטה במטרה לתמלל.

לסיכום, כל אחד עלול להקליט את עצמך מסביר ולהמיר יחד עם זאת לספרא. זה יתכן במקצת מביך, אך לדבר עם עוזרות אחרים, או שמא להגיב הכול על שאלות עלול להתגבר על זה הזמן. זה הזמן יכולה לעלות טיפה במטרה לתמלל רק את ההקלטה של העסק, אבל לא איכות רבה מאוד. זה אם ברשותכם רק את העריכה והתיקון ליצור, באיזה אופן שכתיבת טקסט אינה נטולת כאבים בחזה מרבית. יחד עם זה, אתה יכול ליצור נכתב ע"י יד בצורה משמעותית יותר בלי תקלות והרבה יותר במהרה עוזר בהקלדה, ואתה אשר שיהיה למוצר שלך טקסט במטרה לבחור כל מי המועדף באחריותו, אדם שאנשים אחרים מחפשים לקחת.

מבצע איסוף הולך וגדל בקרב קורסים וספרים אלקטרוניים המציגים דוברים

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.