Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

יישום התמלול בעלי זכאות לתת סיוע בשבילך לזרז את אותן הרווחים ברשת האינטרנט

המלץ על לינק מאמר הערות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף קישור זה ב-Linkedinשתף עמוד הגיע ב-שתף קישור זה בשנת שתף לינק זה הזמן על Redditשתף קישור הגיע ב-Expert מבית מגורים Kimberly Best
זה הזמן לא גילוי מרעיש ששיווק ברשת האינטרנט נהפך לאחת הטכניקות המהירות ביותר לעשות כסף באינטרנט. פרסום כלים, קידום שותפים ולימוד מגוונים הם קל כמה אזורי לחזק רק את ההכנסה שלכם, מקום למקרה ידעת ששירותי תמלול רשאים לתת סיוע בשבילך להגדיל אחר הרווחים באינטרנט?


דוגמת רוב היזמים המקוונים, אני מנחש שיש לך תוכן במחשב שתופס אזור. תן לנו להסביר האם החברה שלך עלול ליישם יאריך קובץ וידאו עד שמע ולהפוך את החפץ לבנייה אם לא בידי מידע מי שהוא בעל משקלה של.

נניח שאנחנו ישמח לעשות ארגונים לימוד שבועיות או פגישות מקוונות - אם כן, בואו תציע תמליל בידי האודיו עד הווידאו בפועל? הגיע יכול להיות מוצר שהתלמידים עד האנשים של החברה יש להם זכאות לרכוש ולמצוא עימם בטכניקות. בטח, הינם הם בעלי זכאות להשתמש ב-iPod או שמא בנגן MP3, אבל אינן עבורנו מושם זמן להסיר מעטה. הם רשאים חלק לבצע את מלאכת ההדפסה את הדירה ולצאת לדרך.

ענין זה במידה אתה איש מקצוע על יעד שגוזל התרחשות, דוגמת השקה רחבה בקרוב או גם מיזם מעורב - יש לכם הערות בכל בית ואתה קונבנציונלי לא מסתיים בהצלחה לרכז את כל הרוב ביחד. לשם מה לא, תכתיב את אותו ההערות שלכם ותמלל אותן? זה עובד בשביל מחברים, קופירייטרים או גם אף אחד לא שמתקשה לשמור על סיכום.

תמלול חקירות נתניהו בטח מוצא לנכון שאף אחד כבר אינם קורא מהדפוס; עוזרות חלק מפעילים אחר רשת האינטרנט מיוחד ומחפשים בגוגל את אותה דבר זה שהם יודעים. אז, כשם שכל חוץ מ אחר, גם האופן שבו אנו סופגים יטפל אחר. החלק שלהם דורשים אודיו, ובינהם שמיעה לתקליטורים או שמא פודקאסטים דרך גלישה ברשת, בעוד שאחרים הם בהתאם ל יותר טוב שיש להן וידאו וצפייה בנושא. מושם השיטה שנקראת זרה, שמשווקים עשירים מתעלמים מהדירה החדשה והיא ההקשר האותיות. זה מתאים, עותק מודפס בקרב הסרטון או אולי האודיו.

הפלוסים קליינטים בקרב בניית תמלילים הם לשמור הכול על הרישומים האישיים של החברה שלכם בסדר. והיה אם במידה ויש בבעלותכם טונות על ידי סרטונים וקבצי אודיו הכול על שולחן העשייה שלך? אלה רשאים סרטים שיצרת אם סרטים שרצית לקלוט מהאנשים קטעי רעיון. כולנו חושקים שמאוחר שנתיים בהכרח אינם עובר, אולם כל אחד עלול לתמלל את אותם החומר ולתייק אותו כך שיהיה עבורך בהישג יד כשתזדקק לאותו אחד.

במקום להציף את אותם שולחן המלאכה שלנו בנושא שרק תופס שטח, תעתיק את המקום. צור עותק מודפס לקובץ וצור ספרייה בשולחן הפעילות של החברה שלכם. עכשיו העסק שלך הן לא ש לעיין בסרטון עד ולשמוע לאודיו ועד שתגיע לנקודת הרעיון. אנחנו צריכים כמה זה יתכן מתסכל.

אם מתחום אינם תמלל משהו קודם לכן, הגיע נוח יותר היכן מתחיל מוצא לנכון. דבר שבשגרה הוא עבור אל Fingers4Hire Transcription והעלה את כל הקבצים של החברה. שעות הערב מתחיל מזהה זו, ישמש לך תמלול מובחר אנחנו מסוגל להגיש, למכור לשם רווח כספי, או גם לתת מתנה כבונוס ללא תשלום לקליינטים ראויים של העסק שלכם, אם למי שתרצה.

קימברלי בסט, מתמללת בעלויות שמעל מ-20 שנות ידע הוא כח בתמלול רפואי, הקשור למשפט וכללי. עכשיו מתעסק בתמלול עצמאי, מתמחה בסמינרים, סרטונים, קבוצות מאסטרמיינד וראיונות. אחרי שעבדה בעלויות חמש מוציאים לשוק באינטרנט, מאמנים עסקיים ויועצים, קימברלי זכאית להעצים את אותן קובצי האודיו והווידאו של העסק שלכם לתוכן ובו תוכל לשים עוד פעם.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.