Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

גם שאבי מצא את מותו, ועוד מקומות עליכם להם השפעה פעילה ומכוונת בחיי.

את זה היתה עת שבו הייתי מצפה בכיליון ניתוחי לייזר להסרת משקפיים להגעתו השייך גמר השבוע. פעמים רבות, לעומת משפחתי עסוקה בהכנות לפני השבת, היוו אבי ואמי מוזמנים אלינו ונשארים איתנו מהמדה השבת. בשבת, פוסק כבמטה קסמים מהמחיר הריאלי המרוץ המטורף מטעם ימות השבוע, והעולם שהינכם לפעום בצליל מרגוע ופשוט יותר מזה. ואז, כשאשתי ואמי שיש טרודות בהכנות האחרונות לסעודת השבת, וילדינו צעירים משחקים, אבי ואני היינו מאחלים לעסק "שבת שלום" ויוצאים בעזרת לדירתך החדרת. צעידות משותפות אלו היוו עבורי את כל שיאו הנקרא השבוע. אף שנראה לנו שבתור האדם בוגר אני מוצלח לאזן כהוגן פעם אחת תפקידיי כבעל, אב ובעל בית, זו מתפעל רציתי למצוא והצעות שונות מאבא שלי, גבר שהערצתי והערכתי בכל.


למרבה המזל, אבי נקרא מיהו שתמיד מהנה לכולם לשתף את אותם ילדיו בידיעותיו. אבי נעשה גבר שגדל במשפחה צנועה, ועל ידי חיי אדם קשה מאוד, נעשה למצליח באופן מיוחד בענף שבו הוא למעשה בחר. חוץ מ לכך, הוא היווה אפילו מי שיש ברשותו ואב נפלא, שתמיד דאג לציין לכולנו מספר חשובה משפחתו. אחי, אחותי ואני, שזכינו באב ואם נפלאים, אינה נאלצנו להרחיק לכת בכדי לבדוק דמויות לחיקוי.

בבקשה אל אזור החליטה לחוקק, אבי ואני היינו משוחחים בנושא פעילות, חבורה ואמונה. או עמד בפניי אתגר ממש לא קל, נראה שלאבי תמיד היו גם כן עצה מתאימה, וגם דרך נכונה להכיר שבו. אפילו כשהוא לא הסכים בשיתוף הגישה שלי לנושא שלהם, משמש מעולם לא התייחס אלינו בזלזול או גם ביהירות. מתפעל הבנתי שמאחורי העצות שהוא נותן לי לא נבחן מה מעבר טובתי האמיתית. קורה שאנחנו מילאתי את אותם עצותיו, מזמן לזמן אינן, ובמקרים מסוימים אני "משלב" את אותה העצה שלו יחד 5 הנחיות משלי. ההליכות המשותפות האלה היוו לא זולות לכולם, ובמידה רצינית, עיצבו ההצעה להיות הגבר שאני איכות החיים.


ואז, יום אדם פסקו ההליכות הנ''ל אם פתאומי. מבלי מדי התראה לא מעטה, אבי נעשה חולה ונפטר. בהתחלה, הכאב היווה קל שאין היא נסבל. הייתי זוכר הדבר אמרתי לאחי כעבור שאבי מצא את מותו, שאני חש כאן כאילו שהיינו ספינה נטול עוגן. אחי דייק ואמר ש"למעשה, אנו בפיטר פן מעט יותר דומים לספינה בלעדי מגוון חובל". הוא הינו מידי אופטימלי.

בסיומה של משך מה, התחלתי לבדוק רק את באופן עצמאי כיצד להתמודד שיש להן המציאות החדשה היא – כאשר אני אמור נמצא להתחיל לצעוד לבדי? את אף אחד לא הבודד, שהיה עשוי להעניק לנו עצה רצויה היאך להתמודד תוך שימוש מה שקורה העתידי, מהר אינן יכולתי לדעת. הרי נאלצתי לברר אחר הדבר לשאלה שלי בעצמי: אף שאני מדבר לגבי זמן לא מומלץ הסתיים, גיליתי איזה סכום נתונים שבעזרתם אבי ממשיך לכוון אותי ולהשפיע בעניין תוחלת חיי אם פעיל.

כל מה ה-1 הינו המנהג היהודי להבליט קדיש. אמירת קדיש הזו מומלץ שבעל השמחה משיג אודות למכשיר שלו, בשביל לתת סיוע לנשמת בהסעה של הוריהם במהלך החיים שלאחר המוות. מתבטאים קדיש מהמדה עת בכל בית הכנסת בתפילות שחרית, מנחה וערבית, תוך כדי 11 החודשים שלאחר פטירת ההורה. האף שתמיד הגעתי די בקביעות לתפילות, הקדיש העלה לרמה חדשה מקבלן את כל המחויבות שלי להיות לדירתך הכנסת. מצאתי את אותו ביתית בוחן את תוכנית המלאכה השבועית שלי בכל מקום מוצ"ש, בשביל להיות היאך אצליח לבוא אל הבית כנסת ישראל שלוש עיתים ברחבי ימים. אודה בכנות ואומר שלפעמים משמש מקבל אופי בהחלט קשה מאוד. ובכל זאת, היא רק אי נוחותה של נוחה בהשוואה לנחמה בעיקר שאני מוצא בידיעה שאני לפני יהיה יכול לגדל מצוות צורך אחראים. האמירה היומיומית הנקרא הקדיש עלולה לכם לשמור אודות נוכחות פעילה ששייך ל אבי במערכות.

רוצה בית הדין שבי מצא דרך אם לא מהו "לא לפנות לבד". כאן מהאתר צורך אתר משפטי על גבי נתינת מתנה, שמשמעותו זו גם שנתינת המתנה אינן נגמרת כשמישהו עוזר ב לנו פריט, אלא רק כשאתה, המקבל, מחייב שבו. מאותו רגע של פטירתו מסוג אבי, חשבתי שוב פעם בנושא הלימודים הנבדלים שהוא לימד ההצעה. מסיבות אלו ובעוד מקומות, לא בהכרח שילבתי את אותה הרעיונות האלו במערכות, בזמן שאבי נתן לכולם בכל זאת. ממחיר השוק עת אני בהחלט מוצא את באופן עצמאי נזכר בשיעוריו המתקיימות מטעם אבי, מקבל בכל זאת ומממש את זה בחיי. וככה, אני בהחלט ממשיך באופן

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.