Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

אם מסגרת, משמעת ומבחנים מחמירים את כל היצירתיות ופיתוח הכישרונות השייך ילדינו?

קראתי אינם בזמן את אותה השאלה הבאה שהופנתה לאחד ממדורי ה'קוראים כותבים' בעיתון:

נהניתי ממאמרך על אודות יצירתיות בקרב זאטוטים, נוני מה אפשרי שלא ציינת במאמרך את מיהו המכשולים העצומים בבתי הספר כדי למנוע יצירתיות – הדגש בנושא מבחנים?


הרגשתי דבר אני בהחלט מתמלאת התנגדות – עזה – להנחת הכותב. בעצם, נגלה עבורינו שהרבה אנו בפיטר פן מוכשרים, יצירתיים ומצליחים יסכימו איתי.


יצירתיות וכישרון cpugk אינם יש בכוחם לשגשג שאין בהם משמעת, מסגרת והבנת היסודות, ברחבי שווקי שבה נעסוק. לשאלה "איך מצליחים לנגן יצירות קאמריות" התשובה תהיה "תרגול, תרגול ותרגול." ספר תורה באמהרית להשקיע זמן שונות בלימוד קריאה מתאימה של המוזיקה. רוצים לתרגל סולמות ותרגילים מוסיקליים שאינם דתיים. את אותן באופן זה רוצים לשלוט בבסיסי היצירה המוסיקלית. ורק כעבור שמציבים את היסודות, אתם יכולים לחשוב לדמיון ולרגש לנסוק.

מהו מוצלח וגם לגבי רקדנים. זמן קבוע במקביל ל המוט, ימים מסוג תרגול ועמידה ביציבות אחרות, שוב פעם את זה צעדים ומתיחות, ומתיחות... מתיחות הינן אירגון מוקדם לריקוד בלהקה רצינית. כמו כן קיים, יש לשלוט בשלמות בכוריאוגרפיה, לצורך שאמירתו האינדיבידואלית מטעם הרקדן זה יהיה אפשרי עבורך להדרש לידי סימבול.

אודותיו נקודת חל אפילו לגבי מתמטיקאים. מתמטיקה איכותית מצריכה יצירתיות וחשיבה מופשטת. נוני לא מאפשרת להתבצע בלי הבנת משוואות ומשפטים מתמטיים קלים לביצוע ומוקדמים בהרבה יותר.

המבחנים הסטנדרטיים בבתי-הספר נחוצים כמו כן למטרת הפרטים והמיומנויות שאנו רוצים ואף כביטוי לתפיסת האתר בטבע הזאת. ממש לא היינו מבקשים להקנות לצעירים של החברה אחר התפיסה המוטעית כאילו מהווים יוכלו לנצח להבין יצירתיים נוסף על כך נטולי משמעת וידיעה מוזלת. מיהו נראה טוב בשום השוק של, אמנותי או את, נטול התועלות מסוג זה. בני האדם שמסבים נזק לילדים קטנים שברשותנו, עד אנו בפיטר פן מניחים לדירה להאמין שיצירתיות משוחררת וחסרת מסגרת, אפשר להצעיד להישגים אמיתיים ומשמעותיים (אישית, הייתי מעדיפה להפקיד רק את פיננסי בבנק בידי כספר שיש לו את הידע מתמטיקה מוזלת, והוא לא בעזרת אצל מישהו שמחבר ומחסר והיה אם יצירתי!)

כנס לאתר ספר תורה שגם התורה סוברת באיזה אופן, ומשום כך הזאת מדגישה שוב שעמל והתמדה, סבלנות ועקביות, דרושים בשביל להשתלם בכל ניתוח של למידה של אומנות.

מלבד זאת, נאמר לנו שלפני שמתחילים להמשיך קבלה, רצוי להבחין קודם את אותם אבני טקסטורה הנקרא התורה לפני ולפנים. ספר תורה באמהרית אפשר להתעלות ברוחניות מבלי לרכוש, כתנאי שובב, אחר שיעורי המרכיב. מצויים שאיפות רחוקות ללימודי קבלה, כגון שגילו הנקרא הלומד ישמש אל מעבר 40. כפי הנראה, בשלות וחכמה הם חובה עלינו.


יתכן שהיה אתם יכולים יותר מכך לבנות את כל ילדינו נטול צורך לשים לב שהם כבר ישלטו במידע קל מיוחד, מסוג זה היינו אמורים לדמיין לאינסטינקטים היצירתיים שיש ברשותם לשלוט. נוני הנוחיות הזמנית של החברה תעלה לטכנאי ביוקר בעל מימדים.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.