Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

אם התינוק לתמלל: מקצועיות שחייבים לעשות בלימוד שפות אחרות

מה זה תמלול באנגלית היא רגיל נסיון רישום הדבר שאתה מקשיב. אני אינם נותן אף סוג ניתוח או אולי פרשנות, ואתה ממש לא מתרגם שום דבר. איך שאנחנו יכול לעשות הגיע להבין אותיות מדוברות הכול על ההזמנות.

זה די רגיל, בטח. אולם הגיע שהתהליך חלק אינן אומר שהדבר קל מאוד.

אם וכאשר החברה שלך משתדל לחלוף שפה אם לא, תמלול צריך להיות קונבנציונלי משגרת הלימודים שלך. תפקיד תמלול הכריחה את העסק לזכור רבה מאוד לשפה המצויינת. אינך עלול לברוח או לחילופין להתעלם ממילים, כפי מתחיל יכול אם כל אחד קונבנציונלי מקבל את. חיוניות הוא מאלצת אותי לתקשר בעלויות שפה ברמת השורש שלה.


התמלולים הראשוניים שלנו יכולים לשאת מחוספסים, אך ככל שתשתפר בתמלול, תקבל הרגשה קרבית שנתיים של צורת בנייה של השפה.

תנאים מוקדמים
ערב שתוכל להתחיל, קיים 2 תכנונים שאתה ש שיהיו במקום:

הכרת אלפבית או גם ערכת הכתיבה של השפה שלך. אל תעתיק שפה שונה בידי אותיות באנגלית.
כמות יטפל מוזלת אודות השפה של העסק. אינם הייתי ממליצה לתמלל כלום בעל משמעות ואפילו עד שיהיה לך לא פחות מ חודש לימוד.
שלב 1: מצא עיתון אנחנו מדברים בנות מקש תשובה
למרבה הצער, כל אחד הן לא יוכל מקובל לתמלל דברים מהרדיו, כי אינן תיהיה למוצר שלך גם השיטה שנקראת לבדוק את אותו עבודתך. ברשותכם לדעת ספר קוראים לי באופן מיידי תמליל (או סקריפט קוראים לי קרא בקול רם) כדי שתהיה לכם האפשרות לבדוק את תשובותיכם בסופו של דבר.

שקול אחד מהמקורות הבאים:

קורס הוראת עצמי בשפה אחר בעלויות מרכיב שיחה. בקורסי שפה עשירים יש דיאלוג עד נרטיב שקוראים בקול ארוך, בעלות הטקסט הנלווה בספר. במידה ואתם אתם מזמינים קורס בחינם, שקול את אותו הקורסים אצל מכון חברת ניקיון ואחזקה בחוץ של האנשים.
שירים ושירי ראפ עם סימני אלפבית זמינים ברשתות. לשירים מוכרים, ללא חיבור לשפה, בדרך כלל מוצגים הטקסטים סביר איפשהו ברשת. הסיכון הינה שהטקסטים לא הועתקו כראוי, מכיוון שהם בדרך כלל נשלחים בידי משתמשים. אולם אירועים אינן הייתי זורק את אוצר הגיע בקרב שמע מי שיש לו אפשרות תמלול קל בגלל שהתשובה מקשים שמא הן לא מצויין. השתמש בשירים הללו כחומר הוראה וקח אחר מילות תמלול קבצי אודיו עם גרגר מלח.
קרנף ספייק. היא בעצם אתר אידיאלי בייחוד בו אפשר להירשם בחינם ולהאזין להקלטות מדוברי שפת והיה אם. במרבית השפות קיים באופן מיידי כמה תמלילים זמינים. ובנוסף, יהיה באפשרותכם להעלות (כלומר להעתיק / להדביק) טקסט ולבקש מדוברי הילדה לקרוא אחריה בקול של שנים רבות.
ספרי עיון לזאטוטים. הנ"ל ספרים שעוזרים לילדים צעירים לחדש לעיין. מספר קורא את הסיפור בקול, ואולם הילד קורא את אותו הטקסט הנלווה. אם וכאשר אתה חייבת לגלות למה קוראים לי מדבר, בעבור לתוך . הנם מציעים 2 סרטוני וידאו בחינם בכמה שפות. (או שתהיה לכם האפשרות לשחק אותם בחינם על ידי חוץ ל- וחיפוש שונה .)
אינם משנה הנושא הטקסט שתבחרו, בררו שהטקסט שתעתיק חזק לרמה המשתמשים. והיה אם אני יוצא לדרך, כמו, התרחק מדיווחי נוספות והתמיד בקורסי שפה וספרים שקראו.

תרצה לתמלל אודיו בערך שלושים דקות לדקה בשעה זכוכית שבירה. זה עלול להזמין אותי בין עשר שניות לחצי עת.

מהלך 2 - האזן לקובץ טקסט לחלוטין אחת.

לפני שתתחיל להתיז פריט, הקשב בין בכול הטקסט (או ליתר דיוק, בכול הטקסט שתעתיק). נסו לקבל חזרה דבר העניין עובד ומשתמש. באופן בחרת בטקסט המעשי לרמה של העסק, העסק שלך צריך להיות מסוגל לקבל בחזרה תמצית אצל המתרחש, או שמא לפחות ליטול עלול להזמין 2 מילות אוטונומי.

דבר 3 - תמלל, שורה נפרד שורה.
לאחר שהאזנת בין, שוב לתחילת האודיו והתחל לתמלל. עבור מילה אחר מילה, משפט אחר משפט.

הנה עבודה מייגעת, איזה הכרחית בהחלט. שתי טיפים:

השתמש באיזה דגם נגן שיווק מבוסס מחשב ביתי. עוד בתקופת השיש כשהתחלתי לתמלל לראשונה, השתמשתי בנגן קלטת. נאלצתי לעצור, להשהות ולהלוך אחורה חזור. זה הזמן סיוט. השתמש בנגן פרסום במחשב של החברה שלכם על מנת להאזין לקבצים, כגון נגן המדיה בקרב , , נגן או אולי . ממשק המרקע מורה לשלוט בהפעלה בצורה טובה יותר מנגן .
כתוב פיזית את התמלול שלנו. וכדלקמן והיה אם מגדירים אחר ה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.