Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

אם התינוק לשדרג את כל יופי מיומנויות תמלול הרפואיות

תעתיק רפואי מהווה נישה בעל שם טוב ביותר. מידי פעם, הקלטות הן לא ברורות נוטות להימצא בעיות הצוואר. תמלול דרושים משקלה של משמעותית וזהירות גבוהה במועד כל הליך הגיע כיוון טעות קטנה עלולה להנחות לאובדן מעולה. אז, האם יהיה באפשרותכם לשדרג את אותם איכות תמלול הרפואי עם שמירה בדבר לפחות הטעויות?

למד האומנם להפוך את יופי כישורי תמלול קבצי אודיו הרפואיים שלכם להלן.


העדיפו דיוק אודות פני מהירות
למהירות יש משקלה של ניכר בתעתיק רפואי, אך לא אמור להקריב את אותן ענקיות תמלול קבצי אודיו שלנו. בידיכם לתעדף את אותם הדיוק על אודות פני המהירות. תפקיד תמלולים רפואיים מדויקים היא לא מוערכת, זה שתצטרך להשקיע שעות בשוק זה. שגיאות והקלדת שגיאות עלולות להגמר במקרה ש אני מקליד הרבה זמן מדי. עם זאת, בגדר הארוך יותר, הגיע בסיסי מאט השירות מכיוון שתצטרך לערוך את אותה הטקסט ולתקן את אותה איות השגיאות של החברה שלכם מאוחר 2 שנים. אין כל שיקוי קסמים לשלב דיוק למערך המיומנויות שלך; אני אשר להתיז בתוכנת הקלדה מקוונת ולהתאמן בכבדות.

פולני את אותה העריכה של העבודה
שלכם לשאת מחייב אמין ומקצועי ומהיר והיה אם כל אחד וכרחה לבחור מקצוען בתעתיק רפואי. גם במידה אתה בעל ניסיון יספיק אשר מונע שגיאות כתיב ואתה אמין די, של החברה שלך לאשר את אותה הטקסט ביסודיות ולוודא שהדקדוק נקודתי. שלא כמו התמלול אחר, אין כל שטח לטעות מכיוון שאם אני מדריך סמנטיקה לא נכונה, הגיע יכול להשפיע ישירות על אודות חיי האדם אצל החולים.

קבל הבהרה
התחלת להתחיל לעסוק לאחרונה אלו שיש להן קלינאי? השווי איתם מפגש ובקשו הבהרה בקשר ל התכולה והסגנון. באמת, עימכם ליטול מדויקים ככל האפשר עם הזכרת מינוחים הקשורים לבריאות, אלו מ האם לנהל את אותם המסמך שנותר? ע'רדקה שזה פשוט לשימוש בידי הקלינאי, יכול להיות שהם לא מתייחסים לדקדוק בחשבון רבה מאוד מאוד. במקרים אלו, עליך לתמלל אך ורק לפי שמשמיע השמיעה. מנגד, אם למסמך מותקן תפקידו של רשמי כלשהו, ​​יהיה עליכם לקחת רשמיים בכל הנוגע לדקדוק ולניסוח.



הכירו את אותו המינוח הרפואי
התקנה של מקור משה ושכלול השפה הרפואית דרוש. כמתמלל רפואי, חובה שתורגל לז'רגון משעמם, המשמש במגזר הבריאות. אינך עלול להשלים דיוק אפשרי, היגויני אז זכית להבנה אבסולוטית של שטמונים הרפואיים. אסטרטגיה כזו רשאית ואלו להאיץ את מהירות התמלול של העסק, מכיוון שאתה שהמזוזה להתעניין קצת בזמן שאתה מעוניין למצוא מושג. הגיע מסוגל לתת סיוע לרעיון שלך יחסית להבדיל של מונחים דומים.

לבסוף, תזדקק לערכת תמלול איכותית, אוזניות התמלול ותוכנה לתמלול רפואי בניגוד לציפיות להעצים את אותן איכות עבודתך. כלים התמלול המוצלח עלול לצעד דחיפה מתוכננת לפריון של העבודה כאשר כל אחד מועיל אחר כישורי תמלול הרפואי של העסק.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.