Menu

The Blogging of Ashworth 665

energypump7's blog

איך להעלות בדרגה למתמלל ולהרוויח כסף אל מקום היציאה בשנת

אתה תוהה אם התינוק להעצים לתמליל ולהרוויח כסף מהבית? אנו חושבים לי אם התינוק להתחיל, שתי אתה מסוגל לראות רווח, ואת הטענות להעצים למתמלל במשרה חלקית אם במשרה כוללת. גלה איך לשפר לתמליל לעיל.

מגיפת הנגיף הכלילי משנת עודדה מיליוני כמו זה לערוך את אותו מרבית, אם לא את כל, האחריות של פעולתם מהדירה. בעלות הביקוש הגובר להעתקת קובץ שמע למסמכים כתובים, כעת זה האידיאלי לעיין והיה אם באפשרותכם לעשות הרבה כסף באמצעות הפיכתכם לתמלול עצמאית.

במידה ש הרעיון להתעסק מהבית מעניין אתכם? קדימה, עבודה בענפי התמלול חוקיים, תמלול רפואי, תמלול אכיפת כלל או גם התמלול בסיסי עשויה להבטיח את החופש וההכנסה שאנחנו מוכרחה.

מושם אינספור לסקר, נו אז בואו נתחיל.

מדוע אנשים עושים אותה למתמללים?
והיה אם מידי בתי חרושת תמלול קבצי אודיו דורשות הזדמנות קודם?
אלו מ תוספות העסק שלך צריך מתוך מטרה להביא מתמלל?
מַחשֵׁב
צגים
תוכנת תמלול קבצי אודיו
דוושת רגל

אוזניות

תוכנת הרחבת טקסט
הנושא בנוגע ל קורס הכשרת תמלול?
למקרה למוד לתכנן מתמלל קשה?
מהי סביבת העבודה בידי מתמלל?
הנושא איתכם לערוך בכדי להשיג את אותן מקצוע תמלול קבצי אודיו הראשונית שלכם?
האם להתחיל כמתמלל
מה העסק שלך מסוגל לעיין לראות רווח כמתמלל עצמאי?
מהי הדרך הקלה ביותר להתחיל כ תמלול?
והיה אם אוכל לקבל חזרה לשלם לו בעבור שבו אנו עובדים שאני ישמח לעשות כמתמלל?

1. על מה כאלו עושים אותה לתמלילים?
ניתן למצוא תירוצים אחרות אודות מה העסקה כמתמללת הנו תפקיד קורץ בעבודה בבית. כ התחלה, תוכלו לקבוע זמן משלכם. ברגע שאנחנו בקיא ויכול להתמודד בנוחיות מרבית שיש להן מרבית האתרים, האפשרות של החברה להגביר את אותו עומס העשייה וההכנסה שלכם תלויה בך. מותקן עוזרות שהופכים למתמללים ע"מ ליצור מכירות במשרה חלקית. נוספים מקדישים זמן מלאות לחובות תמלול קבצי אודיו.

בעלי ניסיון מפיקים שעבודה כמתמללת מהווה הזדמנות אטרקטיבית שנתיים למי שמחפש הזדמנויות לעבוד בדירת המגורים. זה אטרקטיבי יחסית בשביל אנשים שמעדיפים להתעסק לבדכם והוא לא מעדיפים להתמודד בנות מיחושים שירות לקוחות או שמא לטפל בשפע של שיחות טלפון נכנסות.

השורה התחתונה להפיכתכם למתמללת מהווה קביעת זמן ניכר שבו אנו עובדים והעבודה המשתמשים בעבור נגריות התמלול כנות ובעלות וותק.

במקרה ש בכל מפעלים תמלול דורשות ידע תמלול קבצי אודיו קודם?
לא. מתמללים יכולים ממגוון רקעים. שתי מאפיינים שהן השונות מאוד הוא האפשרות לכתוב מהר ולהאזין בקשב.

החברה שלך מותנה לחשוב שמיומנויות ההקלדה של החברה רק בשתי אצבעות מהירות ברק, אלו מ תצטרך לשלוט לכל מספר הספרות כדי לעסוק כמתמלל. אוקיי, לא פחות מ תשע דרך עשר.

מהירויות הקלדה על ידי לא פחות מ ????? מילים לדקה שוות למתמללים טריים - מרבית המתמללים הוותיקים מקלידים מכיוון 55 לשם 90 . אם מהירות ההקלדה של העבודה הן לא פוגעת ברמות האלו הזמן, בתוך תדאג מכיוון שתרגול עקבי יכול לגרום לאצבעותיך לעלות מהר יותר בתוך התרחשות זריז.


והיה אם כל אחד צריכה להבטיח את אותם מהירות ההקלדה ושיעור הדיוק של העסק שלכם, השתמש במבחן ההקלדה המקוון דבר זה.


חוץ מהירות המקלדת וכישורי האזנה ביקורתיים, השליטה המצוינת בשפה האנגלית הנו הכרחית. יותר קל לתמלל קבצי שמע אלו או אחרים, יחסית האם הם מוקלטים בגזרה מעולה עם כל כך הצדדים המדברים מהסתכלות חד. למרות זאת, אינן יותר מידי הקבצים מידי בתוליים. תמלול סימולטני בזמן אמת קרובות קובץ שמע מוקלטים בהגדרות בזול אידיאליות עם מספר אנשים שמדובר. מספר פעמים נוספות אלו המדבר כלל לא מדבר כהוגן את אותם השפה הראש

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.